Die workout via youtube was alleen in de eerste lockdown hoor
Dat was serieus ook de laatste keer dat ik gesport heb
Die workout via youtube was alleen in de eerste lockdown hoor
Dat was serieus ook de laatste keer dat ik gesport heb
0 stemmers
Ik wil graag een achterhoofd. Al is een andere neus altijd leuk.
Heb al de hoogste Cito score dus dat zit wel snor verder.
sorry jongens ik heb corona en ik verveel me.
Ben jij een intellectueel?
0 stemmers
Denk jij dat andere mensen jou zien als een intellectueel?
0 stemmers
(Echt verdrietig dat als je op intellectueel zoekt, de eerste afbeelding van een mens Thierry Baudet is. En als je zoekt op intellectueeltje dan zie je alleen Rutger Bregman 2x. )
Doordat ik dacht ik hoef niet meer energie, te vermoeiend. besefte ik dat ik echt lui ben
Ik heb een beetje een rare vraag:
Als je je billen afveegt nadat je hebt gepoept ga je dan met je hand achterlangs via je rug of voorlangs zegmaar tussen je benen door
0 stemmers
En zouden degene die een man in de buurt hebben het even willen vragen daar?
0 stemmers
Ik kan het intellectuele gelul vaak wel volgen, maar zo boeiend vind ik het vaak niet.
I guess so… “righttt”
Love de afwisseling in dit topic. Van intellectualiteit door naar
Ik stelde de vraag terwijl we Franse kaas aan het eten waren en mijn man was even van zijn stuk.
heb jij wel eens in het publiek gezeten van een tv-show
0 stemmers
zo ja, was je zichtbaar?
0 stemmers
Ik heb 2x als achtergrond eter bij first dates meegedaan maar heb mezelf nog niet gezien maar denk dat ik wel zichtbaar ben
is het eten lekker?
Collegetour
Ja het is prima! En onbeperkt wijn dus dat was de hoofd reden dat we nog een x gingen tbh
Ik ook! Welke aflevering jij? Ik met floortje dessing en ik weet dat @ellegirltalk er toen ook was!
Zoooo maar moest je voor het eten betalen?
Als je voorlangs veegt dan veeg je toch richting je vagina of hoe doe de voorlangsvegers dat?
Nee hoor, ik swipe 'm meteen door vanaf m’n vulva naar m’n anus. Ik snap vooral niet hoe je achterlangs goed kan afvegen maar zie dat ik daarin wel bij de minderheid hoor
Hahah mijn vriend keek zo en normaal is mijn forum referentie ‘een vriendin’, nu zei ik maar ja ik lees het net op internet