Stel je persoonlijke vraag #34

Zeg jij

• Verleden jaar/week
  • Vorig jaar/vorige week
  • Ik gebruik het allebei
  • Ik gebruik het allebei niet, maar ik gebruik…

0 stemmers

3 likes

Afgelopen week zeg ik ook, naast vorige week

14 likes

Het is komproomissen of komproomies (met s), compromieën is niks

12 likes

Geinig dat 38% dat toch zo uitspreekt hè.

3 likes

Bij Late Night met Seth Meyers :grimacing: wilde eigenlijk naar Jimmy Fallon maar daarvoor is het echt bijna onmogelijk tickets te krijgen tenzij je vastgeroest bent aan de bestelsite…

3 likes

Ja

Aanbevolen 1-5/2 liter water per dag?

• Perse water
  • Alles met vocht

0 stemmers

• (Alleen water) haal ik makkelijk
  • (Alleen water) red ik niet
  • (Vocht) haal ik makkelijk
  • (Vocht) red ik niet

0 stemmers

Ik blijf twijfelen. Telt al het vocht of gaat het perse om alleen water.

Volgens mij verschilt het wat voor vocht toch? Koffie is ook vocht naar heeft vochtafdrijvende werking bijv. Dus zou bij mij niet meetellen. Cola en limo tel ik gewoon als vocht :joy:

3 likes

Volgens mij zit er in fruit en yogurt enzo ook vocht en telt dat ook. Mn moeder lag ooit in t ziekenhuis en mocht toen juist niet te veel vocht binnenkrijgen. Dus toen telde ze daar ook al t eten bij.

1 like

Mensen die geen suiker in de thee & koffie doen voelen zich beter dan mensen die dat wel doen

• Mee eens, neem zelf geen suiker
  • Niet mee eens, neem zelf geen suiker
  • Mee eens, gebruik wel suiker
  • Niet mee eens, gebruik wel suiker

0 stemmers

Beter als in? Lichamelijk of?
Ik heb 0 conditie en vreet wel alles met suiker ondanks dat ik het niet in mn koffie/thee doe.

3 likes

Zag dit voorbij komen haha en 70+% stemde Eens!

6 likes

Gaat het er niet om dat het goed voor je lijf is? Anderhalve liter water is goed, maar anderhalve liter cola op een dag niet zo haha.

8 likes

Moeilijke poll dit, red ik niet en haal ik makkelijk zit nog wel wat tussenin. Ik haal het vaak net wel of net niet en dat kost me soms wel moeite.

5 likes

:v:t2:

18 likes

Er zijn echt veel dingen waar ik wat van vind, maar dit is er daar geen een van

1 like

Ik vind het altijd wel een beetje laf als mensen 3 suikerzakjes leeggieten in hun thee of cappuccino. Dan denk ik, echt???

2 likes

Ssst ik leef in ontkenning.

1 like

Is dit een ding? :flushed: Ik neem geen suiker in mijn thee/koffie maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik me daardoor verheven zou voelen. Het maakt mij echt niks uit hoeveel suiker iemand anders gebruikt.

7 likes

Wat is irritanter

• Mensen die een deal maken van wel of geen suiker in je koffie/thee
  • Mensen die een deal maken van hoe niet/wel scherp andere zijzelf of andere mensen kunnen eten

0 stemmers

1 like