AAI EM UH BOOI
ENT AAI EM UH GURLLL
Op niveau Muzzy ben ik blijven hangenđ
De een zân hamster kan niet doder dan de ander zijn!!!
Caviaaaaaaa
Altijd al gevonden dat dat kind âboilâ zei in plaats van âboyâ. Is goed hoor, jij bent een steenpuist.
Misschien interpreteer je het wel verkeerd en bedoelt helemaal niemand het kut. Kan gewoon he.
Ja maar dat is zoân dooddoener joh, soms is het wel degelijk zinvol om leed met leed te vergelijken want relativeringsvermogen is ook belangrijk.
Mee eens, soms moet je ook kunnen relativeren. Maar elk leed de kop indrukken met: âja maar in Afrika hebben ze niets te etenâ dat vind ik ook niet erg behulpzaam
Ik reageerde altijd met: âDan stuur je het daar maar naartoe.â
Bijdehante ouders creëren bijdehante kinderen
Vooral niet voor de miljoenen Afrikanen die normaal opgroeien in een normale moderne stad, gewoon een normaal leven lijden en dan constant vanuit âhet westenâ horen hoe hun hele continent bestaat uit plaggenhutten, hiv, honger en oorlog.
Heb jij wel eens Koreaans gegeten in een restaurant?
Ik heb wel eens zelf Koreaans gekookt maar nog nooit in een restaurant van die hot dishes (? Of hoe dat heet) en volgens mij ben ik echt een uitzondering
- Joh zo vaak
- Ja
- Nee maar wil wel
- Nee en wil ook niet
0 stemmers
Hot pot bedoel je, denk ik
weten jullie wie josh safdieâs muse is?
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja, heb jij tiktok?
- ja
- nee
0 stemmers
ik wil even de correlatie testen
uncut
jaÀaÀms
ik voel hier een erg lage p waarde aankomen
Ik voel me oud nu
Ik voor 2020: ik ga tiktok echt niet downloaden, ben geen 15
Ik eind 2020: om 2 uur âs nachts in bed lachen om tiktoks
Oh heeft dit met die naam te maken? Want het uncut gaaamss filmpje ken ik wel, maar die naam niet en heb ook geen tiktok (zag het op Instagram)
Ik ook. Oud en square.