Mensen die geen suiker in de thee & koffie doen voelen zich beter dan mensen die dat wel doen
- Mee eens, neem zelf geen suiker
- Niet mee eens, neem zelf geen suiker
- Mee eens, gebruik wel suiker
- Niet mee eens, gebruik wel suiker
0 stemmers
Mensen die geen suiker in de thee & koffie doen voelen zich beter dan mensen die dat wel doen
0 stemmers
Beter als in? Lichamelijk of?
Ik heb 0 conditie en vreet wel alles met suiker ondanks dat ik het niet in mn koffie/thee doe.
Gaat het er niet om dat het goed voor je lijf is? Anderhalve liter water is goed, maar anderhalve liter cola op een dag niet zo haha.
Moeilijke poll dit, red ik niet en haal ik makkelijk zit nog wel wat tussenin. Ik haal het vaak net wel of net niet en dat kost me soms wel moeite.
Er zijn echt veel dingen waar ik wat van vind, maar dit is er daar geen een van
Ik vind het altijd wel een beetje laf als mensen 3 suikerzakjes leeggieten in hun thee of cappuccino. Dan denk ik, echt???
Ssst ik leef in ontkenning.
Is dit een ding? Ik neem geen suiker in mijn thee/koffie maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik me daardoor verheven zou voelen. Het maakt mij echt niks uit hoeveel suiker iemand anders gebruikt.
Wat is irritanter
0 stemmers
Ik heb nee gestemd want over het algemeen vind ik er niets van, maar toen dacht ik aan die keer dat ik voor iemand een kop koffie ging halen en diegene vroeg om 6 klontjes suiker. Toen dacht ik wel even
Of een collega die altijd een kwart klontje suiker wilde, maar dat was vooral omdat die suiker breken zoveel gedoe was (doe dat lekker zelf).
Zoetjes daarentegenā¦
Edit: Nee, boeit mij nul hoe iemand zān koffie of thee drinkt. Vind het zelf ook afhankelijk van de versie hoe ik het drink, maar in de regel zonder.
Ik ben echt irritant hahaha altijd als mijn vriend zegt dat iets pittig is, moĆ©t ik zeggen āja jij kan daar niet zo goed tegen heā.
Ik ben een verschrikkelijk mens.
Ja net als mensen die alleen maar NATUURWIJN drinken want dat is Echt en hoe het vroeger was zonder al die onnatuurlijke toevoegingen
Omg laat me gewoon met rust als het mān voeding betreft
Ik gooi gerust twee klonten suiker in mijn Pickwick aardbeienthee, hoor No ragrets. Dit is echt hoe ik mijn thee het liefst heb, haha. Maar alleen suiker bij fruitthee, andere thee niet.
Ik drink nooit suiker in mān koffie of thee, behalve in restaurants of terrasjes als ze me dan zoān zakje suiker geven dan ben ik echt een schaap en dan doe ik het er braaf in. Als ze me melkcupjes geven doe ik dat er ook in, voel me dan verplicht ofzo en hou niet eens van melk.
Heb jij wel eens model gezeten voor iemand die examen moest doen? Bv. knippen, waxen, puisten uitknijpen
0 stemmers
Lijkt me vooral heel chill als het dan tegen een voordeliger tarief is
Ja highlights zetten. Was door een vriendin die al jaren kapster was en ook mijn haar sowieso al knipte. Ze moest dat examen volgens mij voor update ofzo, geen idee hoe dat precies zat.
Ik had iig voor 30 euro ofzo een hoofd vol highlighst en was geknipt.