Meerdere keren voor een vriendin die een visagie opleiding deed. Heel tof vond ik het.
Ik herken dit wel, als ik met iemand ben die het zakje gaat open scheuren etc denk ik: ja ik ook!
Terwijl ik verder nooit suiker doe in koffie
@Nysmn idd ook visagie en vlechten/bruidskapsel etc. Een collega deed een avondopleiding hiervoor en had een model nodig
Visagie, nagels zetten, haarkleuren, haar knippen, haar watergolven (was net Beatrix daarna )
Voor een vriendin die de kappersopleiding deed. Het was voor een examen haar opsteken. Met make-up en bijpassende jurk.
Make up, haar.
Foto’s van mij zijn gebruikt als visitekaartje van een zaak.
Dus ik zwerf nog ergens full face make up online
Voor mensen die voor kapper studeren ben ik meerdere keren model geweest. En ik ben model geweest op de kunstacademie voor klassen die modeltekenen deden en ook bij een kunstenaar die particulier les in modeltekenen gaf. Daar kreeg ik overigens ook voor betaald dus dat was gewoon een bijbaantje eigenlijk.
Je hebt ook mensen die aan hun vinger trekken om te kraken Ik kraak ze zelf graag hoor, maar als ik dat zie dan word ik helemaal onpasselijk ervan.
Bij een pedicure-opleiding, heerlijk!
Draag jij make-up naar een sollicitatiegesprek/Zou je make-up dragen naar een sollicitatiegesprek? Bv alleen wat mascara telt ook.
- Ja
- Soms/Misschien
- Nee
0 stemmers
Maar ik draag sowieso make-up
Mijn zus is kapster! Dus ja het was ook weleens lelijk
Niet iets cosmetisch maar toen ik 8 ofzo was deed mijn moeder keer een fotografie opleiding en toen moest ik daar model voor zitten (kinderarbeid, i know)
Respect voor het niveau van zelfverzekerdheid om zonder make-up naar zo’n gesprek te gaan. Mij niet bellen
Heb jij wel eens een Banksy kunstwerk in het echt gezien?
Exit through the giftshop of andere films niet meegerekend, ik bedoel bv graffiti.
- Ja speciaal opgezocht
- Ja toevallig
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Ik ben naar het Moco museum geweest, maar ik weet niet of daar echt werk van Banksy hangt of dat het allemaal reproducties zijn.
In Dover vlak voordat je naar de boot rijdt hangt/hing een muurschildering van hem. Dus echt toeval dat ik het voorbij zag komen.
Ik heb er in Bristol veel gezien en ben ook in Dismaland geweest