Zoveel vragen.
We moesten allebei gewoon werken dus hadden nog de tram richting station samen. Daarna noooooit meer gesproken
Nee er is een hele ruime en chille douche waar makkelijk 4 mensen in kunnen
Maar idd gewoon random in de ochtend gewoon omdat het kan
Er is? Waar doen ze dat dan?
Verder moeten ze uiteraard helemaal zelf weten
Denk gewoon thuis?
Wij hadden vroeger thuis ook zoân enorm ruime douche en dan douchte ik als het zo uitkwam ook wel eens met mijn moeder hoor, als we 's avonds ergens heenmoesten en weer eens te laat waren met klaar maken
Edit: en beiden een eigen douchekop dus en niet voor de gezelligheid
Als hij logeert bij zân pa
@Teigetje ja het is een deel praktisch een deel gezellig gewoon een beetje lullen (lol) onder de douche
Welke belichaamt de rol het overtuigendst?
Birds that look like they are twice divorced editie
Ik dacht eerst a, maar bij nader inzien is dat toch meer de âfinally, my wealthy husband died and now I am a rich ass widow!â bird
En d is Karen, getrouwd met haar high school sweetheart John, full time huismoeder, schreeuwt tegen de serveerster als ze niet op tijd haar refill krijgt, vindt dat Trump nog steeds president moet zijn.
Sweet home Urk
Kan me echt 100 dingen bedenken om gezellig met mân pa/ma te doen dan âzullen we samen douchenâ.
Vindt het echt bizar.
Ben echt heel erg open-minded, maar trek echt de grens bij naakt vechten om een douchtstraal met mân vader
Ehm wat
Waarom zou je je daar opgelaten door moeten voelen? Ik drink decaf omdat ik borstvoeding geef en ik wil vaak havermelk omdat ik het niet nodig vind om altijd een cappuccino met koemelk te drinken.
Ik snap niet waarom iemand laatdunkend doet over plantaardige melk. Er zijn meerdere redenen waarom je geen koemelk drinkt. Je kunt veganistische zijn, lactose intolerantie hebben of het gewoon niet lekker vinden. Als er geen vraag naar plantaardige melk was, dan bestond het toch niet.
En waarom zou je je ĂŒberhaupt iets aantrekken van wat anderen van je bestelling vinden? Ben daar echt niet mee bezig en de mensen waarvan jij denkt dat ze er iets van vinden ook niet met jou waarschijnlijk.
Nou inderdaad! Bijna iedereen is te druk met zichzelf bezig. Als ik een vriendin zie die de ene keer wel make up op heeft en de andere keer niet, dan denk ik hoogstens âoh je hebt make upâ zonder oordeel, maar gewoon als feit en verder niets.
@kali Daar zou ik me echt niet druk om maken of ze nou 5 min bezig zijn met jouw decaf haver cappuccino of in 3 minuten een koemelk cappuccino maken. Sommige dingen op je werk duren wat langer of zijn minder leuk om te doen. Mensen die lachen om een bestelling van een ander zijn zelf gewoon sneu en geven teveel aandacht aan hun eigen mammoet (uit het artikel van @JeMoeder )
Havermelk en decaf is tegenwoordig zo gangbaar dat er standaard kannetjes en pakken klaar staan. Kost niet meer moeite dan koemelk!
Nee joh dat is echt niet meer gedoe om te maken! Gewoon lekker bestellen.
@kali dit is letterlijk mijn bestelling hahah decafe latte met havermelk. Ik zeg er zelf wel eens havermelkelite achteraan maar krijg nooit afkeurende blikken oid eigenlijk
Hahaha ja dat wilde ik er nog bijzeggen eigenlijk