Wel knap dat ze er nog niet achter zijn gekomen, hoe lang doe je al niks? Ga je wel gewoon of blijf je lekker thuis/slaap je uit enz?
Sinds december ongeveer. Ik zit er wel van half 9 tot 17 maar eerst kolfde ik nog 3 keer per dag en keek dan serie en kon in de tussentijd wel wat klusjes doen maar heb niet echt grote dingen opgepakt. En als je geen grote dingen oppakt vallen de kleine klusjes op een gegeven moment ook weg.
Het is echt vermoeiend om niks te doen.
In Den Haag moet je bij pompernikkel wezen!
Sorry maar ik vind dit echt heel grappig
Edit: ik hoop dat jij er ook een beetje om kan lachen want anders ben ik hella lullig nu ![]()
Haha, de situatie is redelijk bizar haha. Ik ben heel blij dat ik een leuke nieuwe baan heb gevonden waar ik al snel kan beginnen en op de een of andere manier zijn ze op mijn huidige werk ook nog tevreden over me dus
Ik geniet er maar zo veel mogelijk van
Hopelijk zijn deze vragen niet onlangs nog gesteld. Maar er was eerder vanavond een gesprek in het bloggerstopic over Martine (Tien van Wil) die een droom deelde en die voor zichzelf duidde. Ik werd nieuwsgierig of jullie vaak je dromen onthouden, aan droomduiding doen etc
- Ja, ik onthoud mijn dromen vaak of regelmatig
- Mwah, ik onthoud mijn dromen soms
- Nee, ik onthoud mijn dromen nooit
0 stemmers
- Ja, dat zou leuk zijn
- Misschien, maar het moet me niet te veel moeite kosten
- Nee, daar heb ik geen behoefte aan
0 stemmers
- Ja, leuk ik doe dat wel eens en gewoon aan iedereen die het wil horen
- Ja, leuk ik doe dat wel eens maar wel aan mensen die dichtbij me staan
- Nee, ik hou ze liever voor mezelf en/of denk dat anderen hier geen behoefte aan hebben
- Niet van toepassing, want ik onthoud mijn dromen niet
0 stemmers
- Ja, ik doe dat altijd of regelmatig
- Ja, ik doe dat wel eens, maar alleen als ik denk dat mijn droom iets voor mij betekent, bijvoorbeeld omdat de droom mij raakt of wanneer ik een situatie als heftig ervaar
- Nee joh, wat een onzin
- Niet van toepassing, want ik onthoud mijn dromen niet
0 stemmers
- Aan de hand van de archetypen van Jung en/of andere droomsymboliek
- Aan de hand van emoties die ik vertaal naar situaties/emoties in de werkelijkheid (1)
- Anders
- Mijn god wat klinkt dit ingewikkeld!
0 stemmers
(1) Bijvoorbeeld: ik was heel erg boos in mijn droom en ik realiseer me nu dat ik eigenlijk gefrustreerd ben om iets dat onlangs is gebeurd.
- Ja, ik heb die regelmatig
- Ja, ik heb die wel eens (gehad)
- Nee en ik wil die ook niet
- Nee, maar ik vind dat jammer
- Wtf is dat?
0 stemmers
- Ja, leuk om mee te maken. Alles voor de wetenschap toch?
- Haha nee
- Alleen als ik betaald krijg
0 stemmers
- Jaaaa, zo gaaf! Zodra dit mogelijk is wil ik dit ook!
- Misschien, ik zie dat tegen die tijd wel
- Neuh, weinig behoefte aan andermans onderbewustzijn en gekke dingen die je daar tegenkomt
- Nee, dit lijkt mij eng/gevaarlijk
0 stemmers
Bedankt voor het invullen. Ik had stiekem nog meer vragen, vind het een boeiend onderwerp, maar het werd misschien wel erg veel haha ![]()
Is de 5g!!1!!
Ik vraag me af of anderen dit ook hebben maar ik droom vaak dat ik iemand anders ben, nooit dezelfde persoon, altijd nieuw. Die dromen zijn later moeilijk te herinneren want er gebeurt super veel en heeft ook een onlogische volgorde.
Wanneer ik wel als mezelf droom realiseer ik vaak dat ik droom en wordt het een lucide droom of word ik wakker.
Wow dit is boeiend! Ik herken dit niet, maar misschien anderen wel? Voor jou is dus juist jezelf zijn een trigger om lucide te dromen (of om wakker te worden).
Ik ben echt tot 3x toe in slaap gevallen toen ik Inception probeerde te kijken đ«
Haha ja ik denk dan zoiets van âheyyy wacht eens even, ik heb helemaal geen kindâ (of iets anders wat niet klopt) en dat is vaak genoeg.
Niet zo zeer echt dromen duiden, maar ik ga soms wel na waarom ik nou zoiets gedroomd kan hebben en meestal is het wel iets wat afgeleid is van wat ik die dag heb meegemaakt of iets wat me verteld is of wat ik gelezen heb ofzo, soms iets heel kleins of triviaals, wel grappig hoe dat werkt
Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad heel naar is. Word je dan wakker als dat gebeurt?
Niet de laatste tijd, maar ik heb (vermoedelijk??) een piep overgehouden aan een heftige verkoudheid een jaar of 7 ĂĄ 8 jaar terug. Was toen echt superverkouden, had verstopte oren, kreeg een piep en die is nooit meer weggegaan. Kan natuurlijk toeval zijn dat ik gehoorschade heb opgelopen die samenviel met een verkoudheid, maar eerlijk gezegd lijkt me dat toch wat sterk omdat ik niet de indruk heb dat ik een slecht gehoor heb. Ik heb er gelukkig niet heel veel last van en ik kan het tegenwoordig ook wel goed wegfilteren. Hoor het wel als ik rustig zit zonder omgevingsgeluid of als ik het erover heb (zoals nu) en als ik gestrest ben heb ik er ook meer last van. Ik ben geen dokter en weet het verder ook niet, maar ik denk dat het dus een foutje is in mijn brein die de piep heeft onthouden en âniet meer kan loslatenâ.
Wow ik wist niet dat je een kind had! Compleet gemist denk ik. Jij bent oa ook iemand die ik al jarennnn âkenâ dus heb dit ergens gemist haha
Ik wilde dit mân vriend cadeau doen om beide te gaan doen. Ik verzin wel wat anders ![]()
N.a.v. een post in het ergernissen topic, het is dacht ik wel eerder gevraagd maar:
Welke schoenmaat heb je? Ik ga geen halve erbij doen.
- 33 of kleiner
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45 of groter
0 stemmers
Ik zit zelf tussen 35 en 36 vaak in. Een vriendin van mij had op jonge leeftijd al maat 42 en kon toen altijd heel lastig leuke schoenen vinden. Geen idee of dat voor die maat is veranderd tegenwoordig.
Gemiddeld 35. Met laarsjes kan ik wel eens smokkelen naar 36, maar open schoenen of hakken neig ik dus meer naar 34 ![]()
Lol met open schoenen is het ook echt geen gezicht als het te groot zit. Had een keer mooie hakken, helemaal aangesnoerd zodat ze iig bleven zitten, maar de zool ja die was gewoon echt te groot. Mn tenen kwamen niet eens voorbij dat dingetje, geen idee hoe ik het moet noemen. Helaas had ik ze al gekocht en heb ik samen met anderen en keihard om gelachen. Echt geen gezicht gewoon
. Maar genoeg vrouwen op de wereld met jouw maat, dus ook schoenen, alleen in nederland al helemaal lastig te vinden.