Stel je persoonlijke vraag #35

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #34 - #5199 door Whoopdidoo.

Eerdere discussies:

7 likes

@Salinger Ja, zoals ik het zie hangt vliegschaamte samen met de impact van vliegen op het milieu.

2 likes

Voel jij je meer levend als je oncomfortabel bent?

• Ja
  • Nee
  • Goh geen idee

0 stemmers

2 likes

Heb dat wel als ik heel boos ben, of heel verdrietig! Dus weet niet of je daar op doelt?

4 likes

Bedoelde eigenlijk meer bijvoorbeeld opgepakt als een sardientje in een vliegtuig, ben dan altijd hyperbewust van m’n bestaan als je zo’n voet in je rug hebt, je knie vastzit en je rug begint te zeuren.

Ja dan voel ik me echt heel aanwezig en levend

9 likes

Ik voel mij meer bewust dan levend. Ik kan mij ook niet heugen wanneer ik mij niet levend voel.

8 likes

Ik voel me dan idd wel heel bewust van mezelf, maar zou het niet levend noemen. Dat voel ik me meer op zorgeloze dagen dat ik in het zonnetje buitenloop en alles meezit. Of als ik een wijntje op heb en met vrienden ben.

13 likes

Oh nee, dat niet! Wel als ik dus echt sta te schreeuwen van boosheid, of keihard moet janken. Dan denk ik, ja dit is kut, maar je voelt je wel zo lekker levend.

2 likes

Matzes?

• Ja lekker
  • Nee niet lekker

0 stemmers

Zoet of hartig belegd?

• Zoet
  • Hartig

0 stemmers

3 likes

aan de zoet stemmers: wat doe je erop? lijkt me echt goor

1 like

Gezouten roomboter met suiker haha, ken het eigenlijk niet anders.

52 likes

Jaaaaa Matzes met boter en suiker, das echt een en al Pasen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Chocoladepasta met boter of hagelslag met boter. Pindakaas is ook lekker.

5 likes

Niet als ik in een vliegtuig zit, maar meer als ik weer eens door regen moet fietsen met tegenwind, of een bergwandeling doe of hard aan het sporten ben ofzo. Meer bij oncomfortabele inspanning dan door iets anders.

5 likes

Harcamel is/was een joods restaurant. Regelmatig in t nieuws geweest omdat het weer eens aangevallen was. Ik weet alleen niet of t nog bestaat en ook niet of t echt traditioneel is

5 likes

Nou wel in die zin dat ik het soms wel heel fijn vind om ‘af te zien’, wat dus mezelf in een oncomfortabele positie brengen is. En dat is dan inderdaad om een soort van te voelen dat ik leef haha, en mezelf uit te dagen. (Is trouwens vooral sportief gebied dit)

2 likes

Ik ben van plan om met Pasen met babka te maken. Wel met kaneel, want ik vind chocolade te overheersend.

5 likes

Kaneel is traditioneler dan chocolade. Maar ik vind chocolade croissantjes ook niet te nassen.

2 likes

Ach, maakt het uit. Er zijn ook recepten voor babka’s met pesto. Zolang jij het maar lekker vindt.

2 likes

Ik weet niet wat babka is maqr ik lees chocola dus ik wil het.
Ik heb het gegoogled ik wil het!

1 like