Stel je persoonlijke vraag #35

Momenteel heel weinig. Het is mijn laatste week hier en ik krijg geen nieuw werk meer om te doen en mijn motivatie is -100000.

Mensen houden zich soms niet aan die datums. Echt frustrerend hoe makkelijk mensen daarover denken

1 like

Ik heb een discussie met iemand en volgens mij heeft echt toch zeker de meerderheid nog nooit zijn/haar schouder uit de kom gehad wtf. Nou bij deze, heb jij wel eens je schouder uit de kom gehad?

• Nou nee
  • Ja

0 stemmers

Ik ben al geborenet een schouder uit de kom, maar allejezus niet het merendeel van de mens krijgt dit volgens mij? Wtf haha

een webcam en een fles pisang ambon (ik was 12)

18 likes

Van alles doen inclusief naar het buitenland gaan, naar hele drukke plekken gaan, nergens afstand houden of een mondkapje op en dan vanaf een paar dagen na terugkomst dagenlang zeuren dat je corona hebt gekregen en dat het je niet uitkomt etc:

• Je wist dat dit kon gebeuren, dus niet klagen
  • Super kut, ik zou ook de hele tijd klagen

0 stemmers

Een vriendin doet dit nu en ik heb echt zoiets van… ik snap dat je niet meer 24/7 thuis zit, maar je weet toch dat dit kan gebeuren als je dit soort dingen doet? Natuurlijk is het kut maar om elke dag alleen nog maar te zeuren vind ik ook weer zoiets

Als ik in een hele wilde bui ben roep ik zelfs de cijfers om. Maar meestal ben ik beledigd dat ik mee moet doen

7 likes

Als iets je eigen schuld is kan je er toch nog steeds gewoon om klagen omdat het vervelend is. Ik klaag zo vaak over dingen die ik absoluut had kunnen voorkomen.

60 likes

Haha ja het is nu alleen al dag 7 en ik heb nu zoiets van… okeeeee I get it. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk! Ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken

3 likes

Ik ben echt verdeeld over deze. Klagen mag zeker maar je hebt ook mensen die er verontwaardigd over zijn. Dan denk ik wel van hallo, het is niet dat we ineens immuun zijn allemaal.

8 likes

Al heel lang niet gedaan maar vroeger wel. Had iets van 65 euro gewonnen met de bingo in Griekenland. Nou daar was mijn 10 jarige ik wel blij mee!

3 likes

Love klagen

2 likes

We hebben alleen de bullshit bingo op het werk. Maar die heeft geen vaststaande regels.

2 likes

Allebei, eigen schuld maar ik zou ook klagen. Ik heb de afgelopen weken ook regelmatig geklaagd dat ik me kut voelde en melodramatisch op de bank gelegen terwijl ik het mezelf had aangedaan (zwangerschap) dus ik kan me wel in je vriendin verplaatsen haha.

2 likes

Ik had het gister met mijn vriend over gedeelde dingen in een relatie. Hij is gewend alles te delen, waaronder ook dat je ongevraagd elkaars telefoon/laptop mag pakken inclusief berichten lezen/locatie checken. Achteraf vond hij dat niet oké, alleen het niet doen vindt hij overkomen alsof je dan iets te verbergen hebt. Ik vind het überhaupt niet oké om dat te doen. Maar we vroegen ons wel een beetje af, wat anderen daar voor afspraken over hebben.

• Mijn partner mag ongevraagd mijn telefoon en/of laptop pakken.
  • Mijn partner mag mijn telefoon en/of laptop gebruiken in overleg.
  • Telefoon/laptop is privĆ© en daar kom je van elkaar niet aan.

0 stemmers

2 likes

Hij mag m’n telefoon/laptop wel gebruiken, maar berichten niet lezen. De zender van die berichten heeft ze naar mij gestuurd, vind het kut om een ander dat zomaar te laten lezen.

54 likes

Ongevraagd mijn telefoon en computer gebruiken om iets op te zoeken, ja. Pakken om berichten te lezen? Nee🤨

59 likes

Nou iemand anders is wel medeverantwoordelijk

3 likes

Vind je de koffie op je werk of je eigen koffie thuis lekkerder?

• Op werk
  • Thuis
  • Echt PRECIES even lekker
  • Ikwerknietdrinkgeenkoffieofhebnogwatandersteklagenwaardooriknietopdezepollkanstemmen

0 stemmers

1 like

Op werk hebben we echt hele matige koffie (je kunt er gewoon doorheen kijken als het in een glas zit, brr), maar het is beter dan niks. Ben er inmiddels aan gewend, maar heel erg lekker is het niet.

3 likes

Op werk hebben we Senseo dusja

3 likes