Zoals vanaf 3:30 ongeveer? Nee, daar hou ik niet van.
Vind je vooral die riedeltjes vervelend of dat ze ook in haar fluitregister (dat hele hoge) zingt?
je wil iemand toch gewoon klappen als ze dit doen
Wat is Hemelvaart voor jou?
- Een gewone werkdag
- Een losse vrije dag
- Het begin van een lang weekend
- Anders
0 stemmers
Beide, al vind ik die riedeltjes (dat eerste stuk) wel oké. Maar dan dat gegil (3:45) vind ik gewoon echt niet mooi en ook niet echt wat toevoegen.
Een dag waarop ik eigenlijk werk in moet gaan halen waar ik maandag en dinsdag niet aan toe ben gekomen, maar dat voor me uit blijf schuiven en zometeen ook nog eens naar het terras ga vertrekken. (Freelancer, dus bepaal zelf of ik wel of niet vrij ben vandaag)
gewone werkdag want horeca maar vandaag is de eerste dag van het zomerseizoen na 4 weken vrij te hebben gehad zó geen zin
Gewoon een vakantiedag
Ik had vandaag een boor om 8:00
Solliciteren is verschrikkelijk
Ik ben echt heel benieuwd of je dan veel reacties / uitnodigingen krijgt en in wat voor soort branche dit is?
Zelf was ik werkzoekende toen de arbeidsmarkt heel krap was en heb daardoor zoveel moeten solliciteren en moeite moeten doen, dat ik me hier zo weinig bij kan voorstellen.
Haha maar waarom zeg je dan: ‘Snap nooit zo dat mensen er zo extreem veel tijd aan kwijt willen zijn voor een random baan.’
Ben jij wel eens in de Dordogne (de streek) geweest?
- Ja met paps en mams
- Ja zelf
- Nee
0 stemmers
Zo ja, camping?
- Uiteraard
- Nee
0 stemmers
Nouja, camping is een groot woord voor waar ik als kind met mijn ouders verbleef.
Deel je trauma Pls
Echt iedereen die ik ken zo ongeveer moest als kind altijd naar de Dordogne en omstreken, zoals ook deze twee:
En de jura?
- Met paps en mams
- Zelfs
- Nee
0 stemmers
En de Ardèche?
- Ja hoor alweer met paps en mams
- Zelfstandig
- Nee
0 stemmers
Mijn ouders vonden heel Frankrijk stom. Ingegeven door hun eerste keer Parijs toen ze 18 waren, geen Frans spraken en met een busreis op pad waren . Het heeft daarna tientallen jaren geduurd voor ze weer eens voet in Frankrijk hebben gezet samen. Als kind gingen wij mee op stedentrips of een weekend in een huisje want naast een hekel aan Frankrijk hadden ze ook niets met kamperen.
Ja hoor elk jaar met mijn ouders naar Frankrijk in de zomervakantie, in een stacaravan op een camping
Elk jaar naar de Jura met m’n ex, kamperen. Paar jaar terug weer eens terug geweest in een huisje, mega verbetering. Maar vind het daar heel mooi en fijne temperaturen.