Stel je persoonlijke vraag #35

Ik zit aan de decaf dus ik heb er geen last van als ik veel koffie drink.

Je kan dit op meerdere plekken eten. Ik heb het laatst in arnhem gegeten. Was lekker en leuk om te doen.
Ik wil ook nog een x naar zon hotpot restaurant.

1 like

Van die geblende ijskoffie (met zoā€™n slush-textuur zegmaar) kan vaak niet decaf omdat ze vooraf gemaakt worden maar ijslatteā€™s eigenlijk altijd wel (als de plek in kwestie decaf koffie heeft natuurlijk)! Dan krijg je decaf koffie met koude melk en ijsblokjes, en daar kunnen ook gewoon siroopjes in, denk dat je dat met smaken bedoelt?

3 likes

Dronk je vroeger ook Canei

  • Ja
  • Nee
  • Ik drink het nog

0 stemmers

2 likes

Ik ben er een keer zo gierend van over mn huig gegaan dat ik als ik eraan denk al moeten kotsen

7 likes

Voel jij enig effect van cafeĆÆne?

  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik voel er helemaal niets van, ook niet na een cafeĆÆnepil.

Ik dacht altijd van niet totdat ik er helemaal mee stopte.

2 likes

Oh dat kan ik me voorstellen ja! Ik drink nauwelijks koffie, maar als ik het een keer drink merk ik er niks van. Lijkt me wel handig als je aan het werk bent en je hebt dat effect wel

2 likes

Ik krijg heel heftige hartkloppingen van zelfs maar een beetje koffie. Laatst ijskoffie met decaf gevraagd en blijkbaar per ongeluk met cafeĆÆne gehad, ben er zeker 4 uur niet goed van geweest.

7 likes

Wow wat heb je er lang effect van dan!

1 like

Ik krijg migraine van caffeine, niet helemaal het gewenste effect :smiling_face_with_tear:

2 likes

Eerste keer dronken geworden van Canei. Station ondergekotst en ik had kip tandoori gegeten die avond. Daarna nooit meer Canei gedronken.

3 likes

Same here :smiling_face_with_tear:
Wil nog steeds goeie decaf espresso martini kunnen maken, verder mis ik koffie niet

1 like

Ik krijg wel hoofdpijn als ik een dag geen koffie drink :smiling_face_with_tear:
Maar verder heb ik niet echt het idee dat ik er veel van merk, vind koffie gewoon heel lekker haha

Wat naar als je er hartkloppingen of migraine van krijgt! Geen idee dat het ook zoā€™n negatieve uitwerking kon hebben.

Het enige wat ik zelf merk met koffie (tmi sorry) is dat ik mā€™n urine er daarna heel erg naar vind ruiken :sweat_smile:

1 like

Ik ben nog wat bewuster van mijn omgeving en ik schiet wat sneller in een paniekaanval

3 likes

Ja dat was echt mijn hele identiteit. (heb het idee dat ik dat al vaak geschreven heb hier, sorry) we (vriendinnen groep van toen) hadden wijnglazen waar een hele fles in paste. En ook een slogan Canei? Yes we can!

14 likes

Ah nee! Ik weet hoe kut paniekaanvallen voelen

2 likes

Gelukkig bestaat er decaf koffie. En van een koffie met cafeĆÆne gaat het nog goed, maar ik moet niet meer drinken.

2 likes

Ik zat eens in een werkcollege waar een film werd vertoond waarin iemand uitgebreid over haar marteling en verkrachting vertelde + ā€˜flashbacksā€™ en nja ik had dat wel ff willen weten eigenlijk en ik vermoed met mij wel meer studenten

3 likes