Stel je persoonlijke vraag #35

Heb vooral zin in dat ik morgen vrij ben. Verder boeit het mij nul.

13 likes

In de fietsenstalling op mijn werk hangen veel collega’s hun kettingslot altijd op een vaste plek aan zo’n fietsenrek en daar zetten ze hun fiets dan neer. Als jij ‘s ochtends op de fiets komt, zet jij hem dan op een plek waar zo’n slot ligt of ga je op zoek naar een plek waar geen slot hangt? Fietsenstalling is niet groot dus niet heel veel plek.

• Rot op met je kutslot, ik zet mijn fiets daar gewoon neer
  • Ik zet mijn fiets op een plek waar geen slot ligt
  • Anders?

0 stemmers

Doet mij denken aan van die mensen die gaan azen om hun handdoekje ‘s ochtends op een zonnebed te leggen, echt oprotten

7 likes

Ik heb nul zin. Geen zin in die massa, geen zin in bier drinken (bah) ik wil gewoon naar de wc kunnen en dat ie schoon is. Ik twijfel nog of ik überhaupt ga

1 like

Hahah late reactie maar zie nu dat ze gehaktballetjes van de Ikea terugroepen. Kon ook niet veel zijn met zo’n naam :joy:

8 likes

100% want ik krijg 200% uitbetaald :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

10 likes

Op mijn werk nemen mensen gewoon hun fietsslot mee. Ik vind dit echt een raar iets.

9 likes

Ik ben de stad al ontvlucht, ik haat het echt. Wel zin om lekker te chillen in het zonnetje met vrienden

3 likes

Zin in een vrije dag en dat ik leuke dingen ga doen, maar niet specifiek gerelateerd aan Koningsdag!

1 like

Ken jij Emmett Till?

• Ja
  • Nee (go google)

0 stemmers

6 likes

Ik ben nu al heel verrast door deze uitslag. Echt hoe dan. Dit horrorverhaal is mij echt altijd bijgebleven. En als je googelt, kijk dan vooral niet naar de foto’s. Ik vind dit ergens verplichte kost.

14 likes

Ik dacht van niet, maar het was een O ja toen ik het opzocht

12 likes

Dankzij TikTok :grimacing:

3 likes

Ik leer ook best veel door TikTok, toch nog ergens goed voor.
Maar absurd dat we dat soort dingen niet leren op school.

3 likes

Ik zie zn verhaal vaak voorbij komen op Reddit, over dat zn moeder ook een open kist begrafenis wilde voor hem
En dat die mannen achteraf volgens mij hadden bekend dat hij het niet had gedaan dacht ik?

3 likes

Nja nja uit betaald. Onze vriendelijke dieven van de belasting dienst snoepen daar nog wat vanaf

3 likes

Belasting. Dit jaar betalen of vangen?

• Betalen :sob:
  • Vangen :money_mouth_face:
  • Precies 0 eureau

0 stemmers

4 likes

Bedankt voor de herinnering om uitstel aam te vragen /
Ik hoop vangen

2 likes

Ligt eraan, vaak ga ik als eerste opzij. Kom niet in mn ‘‘bubble’’.

Welke chromebook heb je? :relaxed:

1 like

Ik kom al jaren op 0 uit en nu krijg ik opeens een paar honderd euro terug. Heb voor de zekerheid alles maar even goed gecontroleerd, maar staat niets geks in mijn aangifte dus het zal wel? :woman_shrugging: