Stel je persoonlijke vraag #36

Met het delen van deze line-up blijft je regio gewoon anoniem want dit is op het moment zo’n beetje de standaard van elk lokaal festival.
Vooral Chef’special lijkt wel de geitenkaassalade of saté met friet van de festivalmenu’s

8 likes

Oh ja, Metropolis vond ik altijd wel nice. En hier was Festival Mundial vroeger ook gratis. Die goeie oude tijd :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik heb deze jurk in alle kleuren en op warme dagen leef ik er echt in. Raad hem iedereen aan.

9 likes

Wow was dit helemaal vergeten maar heb in een vorig leven nog Pitbull live gezien op Festival Mundial, legendarisch

4 likes

Geen Kraantje? :pensive:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

4 want dan kan ze eindelijk naar de basisschool :+1:t2:

Je bedoelt Glenn?

13 likes

Heb die winkel een jaar of 10 niet meer bezocht maar blader nu een beetje door de website en ik zie 0 verschil tussen de Sting en 90% van het aankopentopic?

8 likes

Ben jij wel eens naar de opwekking geweest?
https://www.pinksterconferentie.nl/

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het leuk lijken om hier naar toe te gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hoe kom je hier nou weer bij :smiley:

4 likes

Ik vind the Passion hemelvaart al genoeg opwekking. Ik ben voorlopig voorzien

3 likes

:joy: Ik vroeg me dat af vanwege het tros muziekfeest hierboven eerder. Zouden er op dat festival ook optredens van Volendamse of Urker bands zijn. Wat voor muziek er komt dus.

1 like

Ik was laatst naar een concert van Typhoon en was echt verbaasd over het volk dat daar kwam (bijna alleen maar white people ter referentie), maar ik vond zijn nieuwe muziek ook niet zo leuk en ik ging alleen maar los op zijn oude nummers haha. Vroeger trok hij toch een veel gevarieerder publiek?

3 likes

Ik snap inderdaad wel de associaties van vroeger die mensen er mee hebben maar tegenwoordig is het een vrij standaard kledingwinkel a la Bershka en Primark enzo. Ik kan er in ieder geval vaak wel slagen.

1 like

Aah ja hier ben ik weleens geweest (geloof nu niet meer). Ik vond het echt heel heftig en als ik erop terug kijk krijg ik er een beetje sekte vibes van

3 likes

Oh wow dat klinkt helemaal niet chill. Wat kon je daar doen dan?

2 likes

Ugh mis de Opgezwolle/Fakkelbrigade/Great Minds tijd

8 likes

Er bestaat religieuze/Christelijke popmuziek, misschien komen dit soort bands op Christelijke festivals? In Utrecht op HC zat vroeger een religieuze muziekwinkel en toen ik er nog woonde en regelmatig langskwam was ik altijd verbaasd dat er best wel wat aanbod is. Weet niet of ze er nog zitten na de verbouwing.

1 like

Beetje het type Marit/Maartje/Marielle dat je ook altijd bij boer zoekt vrouw ziet? Heel doorsnee, spaart blond servies, gaat op dinsdagavond naar een sportlesje, kijkt zaterdagavond naar wat er dan ook op rtl is.

3 likes