Het is wat de definitie koud is. Meestal voor mij rond de 30 graden wat mijn partner koud vind.
Koud zoals koud water uit de kraan
Boeit het jou of de wc bril omlaag of omhoog staat?
- Ja dit vind ik belangrijk
- Nee boeit me nul
0 stemmers
Het boeit me nul tot ik niet kijk en gezellig ga zittenā¦
nou belangrijk is een groot woord, maar als ik ergens kom en hij staat omhoog dan vind ik dat wel irritant
Ja die halve hartverzakking als je ineens zoān heel stuk naar beneden valt dan.
De deksel dicht is ook gevaarlijk trouwens
Oh andersom vind ik kut juist
Wil die bril niet aanraken met mān vingers
Waarom hebben wcās überhaupt brillen eigenlijk, als iedereen gwn lekker gaat zitten is alles opgelost
Deel jij wel eens iets niet met je ouders om te voorkomen dat ze zich zorgen maken of verdrietig worden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik deel zoveel niet met mijn ouders
Haha, ja ik ook. Maar niet om ze te beschermen tegen zorgen of verdriet. Ik hoor vrienden wel eens zeggen dat ze iets niet vertellen omdat hun ouders zich anders zorgen zouden maken. En ik herken dat gevoel van hen willen beschermen totaal niet.
Maar als je degene voor je hem omlaag doet hoef je hem niet meer aan te raken toch? Daarom vind ik het kut als ze hem omhoog laten, dan moet ik m aanraken
Maar je kijk toch altijd
Of ga je achteruit inparkeren op de pot?
Nee? Soms ben ik slaperig soms heb ik haast. Ik ben niet helemaal fully focussed op die pot
Ik mis de optie een paar dagen geleden.Wat een slechte poll man! Nee glapje.
Slaap je vaak bij vrienden/familie? Ja dit zijn de keuzes.
- Nooit
- Een paar keer per jaar
- Maandelijks
- Meer dan maandelijks
0 stemmers
Ik slaap dus wel regelmatig bij een vriend, zijn bank is echt net als een enorm bed voor mij en ik heb mn eigen dekbed enzo, vind het prima! Dan kunnen we nog wat drinken.
Oh haha ja ik had de wc deksel in mān hoofd
Haha nu moet ik denken aan de forummer die op een Chinees hurktoilet zat en door iedereen heel vreemd aangekeken werd, en iedereen een vuile blik terug gaf. Bleek dat ze er achterstevoren op zat
Heb jij een fijne bank om op te slapen?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik vind mijn bank echt vreselijk om op te slapen. Maar gelukkig heb ik een bed.
Ja ligt ook wel aan de persoon, ik ben met hem opgegroeid, we kennen elkaars ouders, familie. Het is dus eigenlijk gewoon familie. We sliepen ook vaak in mn ouders bed vroeger haha. Maar ja ik snap wel dat het niet bij iedereen even prettig voelt hoor. Dat zou ik echt niet bij vrienden/familie doen die verder weg staan, dan voel ik me eerder opgelaten.
Ik slaap vaker bij mijn ouders. Soms maar 1 x per maand, soms meerdere keren per maand. Komende week ook 2 dagen omdat het bij hen gewoon een stuk koeler is dan bij mij thuis (en het is de helft dichter bij mān werk)