Stel je persoonlijke vraag #37

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #36 - #5148.

Eerdere discussies:

1 like

Ik was gister naar de bioscoop en vroeg me het volgende af:

Schoenen aan of uit?

  • Aan
  • Uit

0 stemmers

Mag je praten tijdens de reclame/voorfilmpjes?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Reclame wel, langzaam minder wordend naarmate de trailers voor films beginnen. Maar tijdens die trailers mag je nog best een beetje stommelen of zachtjes praten, niet dat je doodstil gefocusseerd moet zitten.

Die trailers bespreken we altijd al soort van al van “oh is dat Cameron diaz?, wow lang niet gezien” of “oh zullen we hier heen”. Maar gewoon zachtjes, niet dat de personen in m’n buurt de film niet kunnen horen. Het geluid staat toch altijd vrij hard tijdens die filmpjes vind ik. Vooral als de studiologo’s tussendoor komen.

45 likes

Ja zachtjes fluisteren is prima maar gister waren er mensen die hardop aan het praten waren en dat vond ik best storend

3 likes

Ja exact. Dunne lijn tussen gezellig geroezemoes en ronduit afleidend.

1 like

@Lula ik vind dat huis niet alleen eng. Er zit ook geen raam in. Zo niet comfi.

1 like

Ja dat is wel een minpuntje.

Vraag me ook af of de mensen die in geesten geloven dan de hele dag over hun schouder kijken. Lijkt me niet heel chill.

4 likes

Schoenen alleen uit in huis aub, ik trek dat echt slecht als mensen hun schoenen in het openbaar uit hebben. Net als collega’s die op sokken op kantoor lopen, no thank you

38 likes

Iemand trok laatst ook z’n schoenen uit in de sportschool (op een matje tijdens het strekken), lag ik gelijk in een walm van zweetvoeten. Helemaal kut

8 likes

En dit?

18 likes

Wat een onzin man, ik geloof in geesten, omdat ik ze (helaas) soms kan zien. Staat los van religie en al die bullshit. We tellen al wereldwijd de geboorte van jesus, dus we zijn nu 2022 jaar verder. Het maakt mij geen ene moer uit maar toch doe ik dit maar anoniem:
Geloof jij dat jesus heeft bestaat/in zijn bestaan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Bestaan wel, maar lopen op water, blinden genezen en water in wijn veranderen, niet.

Gewoon een gast die geleefd heeft.

54 likes

Zat laatst in de bioscoop naast me een stel waarbij de man een voetmassage gaf aan de vrouw. De hele tijd die krakende sokken en al dat gewrijf naast me. Ugh.

3 likes

Hana ja ik zie wel geesten, al vanaf dat ik een kind was. Wil geen mensen bang maken, maar dat komt best wel vaak voor hoor. En het is niet altijd eng. Juist vaker niet. Ik zie niet volledig gevormde geesten @Totoro . En ik weet dat het OF goede geesten zijn of gewoon een stel hangers.

1 like

Wat zie je dan? Een soort schim of

1 like

Nee ik dit topic ga ik daar niet op in. Haha stuur maar een dm als je echt nieuwsgierig bent. Maargoed het is iig iets wat iemand volgens mij doorgaans niet aan de grote klok hangt en best wel vaker voorkomt. Voor iedereen kan het anders zijn. Maar bijv dat ik wist van mn oma die ik nooit heb gezien etc. Wat ze droeg. Ik zag haar gewoon. Klein voorbeeld. En mn ouders waren toen een beetje/extreem verbaasd.

5 likes

Heb je Game of Thrones gezien?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de ja-stemmers: ga je de spin-off (House of the Dragon) ook kijken?

  • Ik denk het wel
  • Ik denk het niet
  • Sowieso wel
  • Sowieso niet
  • Twijfel

0 stemmers

De trailer voor de liefhebbers:

Samenvatting

HOUSE OF THE DRAGON Trailer (2022) Extended - YouTube

4 likes

Schreef jij vroeger in een dagboek?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je een boekje met een slot?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Schrijf je nu nog in een dagboek?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Zou jij je pinpas/pincode uitlenen aan een collega als die de pinpas vergeten is?

  • Ja prima, maakt niet uit wat je gaat kopen
  • Ja prima, maar alleen noodzakelijke boodschappen
  • Alleen de pinpas, geen pincode (dus alleen contactloos pinnen)
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik doe het zelfs beide!!

4 likes