Ohnee ik zit achter op met een boa om. Zwaaien naar iedereen. En die vent maar rijden.
Thanks voor de foto, nu kan ik de poll invullen
De burger king in Oostenrijk die voortaan vraagt ‘normaal of met vlees?’ vind ik:
- Goed
- Neutraal
- Slecht
0 stemmers
Edit, nog een poll:
- Hierdoor zou ik eerder de normale/vega optie bestellen
- Ik zou gewoon de vleesvariant bestellen
- Ik eet sowieso vega
- Ik kom nooit in de burger king en wil dat zo houden
0 stemmers
Ik keek dit laatst en was ineens helemaal gefascineerd
Excuus als ik dit al eerder heb gevraagd
Ben je wel eens in de flat kleiburg geweest of ken je de vorige (niet huidige) bewoners? Ik “moest” dat van een vriend van me kijken en vond het echt interessanter dan ik dacht.
- Nee ben er nooit geweest
- Ja ik ben er geweest
- Ja ik heb er gewoond
0 stemmers
Hoorde het net op het nieuws!
Edit: hierin staat wel dat het een tijdelijke campagne is, net op het nieuws deden ze het lijken alsof het de nieuwe standaard was
Hou jij de verjaardagen van je collega’s bij?
- Ja
- Van een paar
- Nee, ik zie het vanzelf wel als iemand (bijna) jarig is
0 stemmers
Iemand heeft het ooit in de outlook agenda gezet. Maar boeit me relatief weinig
Doen die marketingbobo’s goed
Leuke docu!
Ikzelf ben opgegroeid ook in zulke hoge flats.(maar zeker niet zo massaal als de Bijlmer) Er stonden er 4 in een vierkant en in het midden plein was het groen en veel speelmogelijkheid. Mijn ouders kwamen er wonen in de jaren 70. Echt fantastisch om in op te groeien. Grote huizen (behalve mijn slaapkamer) en in de zomer met zijn allen op de galerij. We hadden veel kinderen op de galerij wonen en je liep gewoon bij elkaar binnen.
Uiteindelijk door de hoogovens kwamen er ook veel gastarbeiders en ik herken wat ze zeggen “ al die geuren”
Op 7 hoog wonen is ook altijd erg mooi op oudjaarsavond
Ook perfect voor Kijken zonder kopen.
Niet in Kleiburg, wel in andere bijlmerflats. Momenteel spelen ze hem niet, maar de voorstelling bims gaat over gentrificatie in de bijlmer. Vinden jullie misschien ook leuk.
Nee, ik bedoel de voorstelling van lostproject. Speelt niet meer, maar komt een vervolg van
Ik heb nog niet gekeken maar dit doet me wat denken aan een docu genaamd Rabot ook over het laatste flatgebouw van een reeks in die wijk (In Gent) dat gesloopt wordt.
Wat zou je willen worden als je vanaf morgen een van deze beroepen zou moeten hebben?
- Topsporter
- Influencer
- Piloot
- Chirurg
- Model
- CEO van een Fortune 500 bedrijf
0 stemmers
Verschrikkelijk allemaal. Ik word wel influencer van theesmaakjes ofzo
Er is vast wel een markt voor mij als model. Mijn trillende handjes gaan geen levens redden, en de rest kan ik ook niet. Wss zou ik mezelf als influencer de dood inhelpen door een creep mijn adres te vertellen als die een PR package wil opsturen ofzo.
Heb je enig idee als ik iemand zegt ‘ik werk voor binnenlandse zaken (BZK)’ waar diegene zou kunnen werken?
- Nee, wat bedoel je???
- Ja, ik heb wel een vermoeden van wat het kan zijn
0 stemmers
Hoe zou jij het vinden om bij een bedrijf te werken waar volledige geheimhouding geldt? (Je mag niet praten over het werk wat je doet, maar ook niet over de lay-out van je kantoor, over welke soft en hardware gebruikt wordt, met wie je werkt enz).
- Niets voor mij
- Klinkt interessant
- Mwa, hangt er vanaf…
0 stemmers
Hoe zou jij het vinden als je (denkbeeldige) partner zo’n baan heeft, en met jou niet over zijn/haar werk mag praten?
- Geen enkel probleem voor mij
- Ik sta er positief in, maar zou het wel moeilijk vinden
- Nee, liever niet
- Lijkt me verschrikkelijk
0 stemmers
Ik heb zo’n baan gehad! Kan prima dingen geheimhouden