Klinkt idd als een heks. Het net ff gecheckt en ik houd ook de lus in mn linkerhand.
Vette docu vond ik dat! Dat er ondergronds helemaal een communicatiesysteem is is echt zo cool
Ik denk dat veel rechtshandigen gewoon niet altijd beseffen wat er allemaal anders is/gaat voor linkshandigen. Denk dat mijn juf totaal niet bedacht had dat veterstrikken ook op een linkshandige manier kan.
Sowieso vind ik dat je vroeger (geen idee hoe het nu is, en mijn vroeger is zo’n 30 jaar geleden) het als linkshandige vooral zelf maar moest uitzoeken en geluk moest hebben met iemand die oog had voor jou en tijd nam om iets op linkshandige manier voor te doen.
Eigenlijk moest je jezelf leren alles om te bouwen naar hoe het op links zou werken. Misschien komt daar het idee vandaan dat linkshandigen creatiever zijn. Je bent genoodzaakt dat te worden.
Vind het ook nog steeds stom dat mijn juf niet trots was toen ik liet zien dat ik al mijn naam schrijven. Ik schreef de letters precies zoals zij dat deed. Alleen schreef ik in spiegelbeeld
Ik heb ook geleerd om meer mijn rechterhand te gebruiken. Gitaarspelen heb ik rechtshandig geleerd, want alle linkshandige waren kei vals. En als ik mijn make-up op doe gebruik ik mijn linkerhand voor de linkerhelft van mijn gezicht en mijn rechterhand voor de rechterhelft.
Maar ik maar wel even een poll. Ben je links- of rechtshandig?
- Links
- Rechts
- Beide
0 stemmers
Share pls
Ja heel herkenbaar. Zo knip ik met rechts omdat er maar 1 linkshandige schaar in de klas was en ik in de gevechten erom met het andere linkshandige kind het onderspit dolf
Uit noodzaak of hadden je hersenen zoiets van Lol ik ga voortaan rechtshandig door het leven?
Gelukkig hoef je tegenwoordig niet zoveel te schrijven met de hand.
Kan je bomen ook kwetsen?
Nee alleen honden
Hoop dat je inmiddels hersteld bent van dit trauma Wie wist dat linkshandigen het zó zwaar hebben.
Ja door te zeggen dat ze kleine eikeltjes hebben
Hahaha blijkbaar. In het boek hoor je ook het verhaal van een vijgenboom, waaronder dat bomen altijd met elkaar communiceren en elkaar water gunnen enz. En ja ik weet dat bomen geen boeken kunnen schrijven () maar door het verhaal ben ik toch even wat liever tegen bomen ofzo. Ben ook eindelijk mijn planten gaan verpotten.
Ik schreef als doodnormale rechtshandige ook in spiegelbeeld als kind, en zoveel klasgenootjes.
Hoort gewoon bij je ontwikkeling
Ik denk dat veel instabiele mensen psychologie studeren in een poging zichzelf te diagnosticeren.
Right privilege
Ik ben linkshandig honey.
Biologie, maar eigenlijk eerder scheikunde: er zal vast wel eens iemand een giftige stof innemen of de boel in brand steken
Nee juist doordat ze door hun eigen problemen heel empaaaaathisch zijn natuurlijk