Stel je persoonlijke vraag #38

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #37 - #5116 door LunaLovegood.

Eerdere discussies:

2 likes

Dit zijn elitaire navelstaarders @LunaLovegood (doorklikken en je ziet de link naar het artikel)

2 likes

al scannend klinkt het wel interessant ja maar het lijkt me moeilijk te combineren met een actief gasveld, ik veronderstel dat je zoiets niet kan segmenteren. En CO2 bij gas gooien zal waarschijnlijk toch een drukverschil veroorzaken?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

ben jij ooit een ā€™ voluntouristā€™ geweest?

  • ja
  • nee, wilde ik wel graag
  • nee, ook nooit gewild
  • nee, mijn vrijwilligerswerk in een ontwikkelingsland was geen voluntourism

0 stemmers

Ja en achteraf spijt gehad

9 likes

Dat was het plan, maar ben nu blij dat ik dat geld als 17 jarige niet in een halfjaartje bij elkaar kon werken. Ik kwam met dat hongerloon tijdens mijn tussenjaar niet verder dan een 8-weekse taalcursus in Zuid Europa.

1 like

Niet als in gewerkt op een school in een Afrikaans land, wel geld ingezameld en het resultaat daar wezen bekijken als ā€˜weldoenerā€™. Ik kijk er met gemengde gevoelens op terug.

3 likes

Valt me echt vaak op hoe weinig mensen hier nog de slechte kanten van weten. Voelt ook alsof je de pret wil bederven als je iemand met plannen wil vertellen over de nadelen hieraanā€¦

5 likes

Heb jij wel eens ergens een rechtsomkeert gemaakt? Dus dat je ergens aankwam, het aanschouwde en toen bij jezelf dacht ā€œik heb hier eigenlijk helemaal geen zin inā€ en meteen weer bent omgekeerd en weggegaan.

  • Ja, heb ik wel vaker.
  • Ja, wel eens gedaan.
  • Nee, ook nooit die behoefte gevoeld.
  • Nee, maar wel die behoefte gevoeld.
  • Ik vind dit gek.
  • Ik vind dit niet gek.

0 stemmers

had dit dus net. Ik had al niet veel zin in deze housewarming, maar ik stond gewoon al OP de oprit en toen ben ik omgekeerd omdat ik ineens geen zin had met al die mensen te praten.

36 likes

Niet dat ik me herinner maar ik vind dit wel een mood haha gewoon denken nee geen zin doei

3 likes

Ja op een techno halloween feest. 4 uur zitten schminken, black swan outfit gekocht en na 10 minuten weer naar buiten

21 likes

Ik weet niet of dit telt, maar ik heb het wel eens gehad op weg naar een feestje. Mā€™n mobiele data waren op en ik was op weg met een ov-fiets naar het feestje. Ik verdwaalde steeds en op een gegeven moment dacht ik ā€˜fuck itā€™, ben ik terug gereden naar het station en lekker naar huis gegaan.

8 likes

ohhh al die moeite. daarna als een zwaantje thuis op de bank gezeten?

@Erato ja zoiets! en niemand die vroeg waar je bleef?

@Sneakers haha ja ik dacht alleen nog hopelijk hebben ze geen ring deurbel want zie je mij dus aan komen, omdraaien en weglopen.

6 likes

Nou niet dat ik me kan herinneren! Is inmiddels ook wel een tijdje geleden hoor.

1 like

Ja zo heerlijk. Alles eraf gewassen en lekker in bed gaan liggen en niet tot 5 uur in een of andere vieze hal moeten staan

15 likes

Op een zaterdagavond ben je het liefst

  • Op een feestje
  • Op de bank of in bed tv of een film aan het kijken
  • Thuis iets anders aan het doen in je eentje
  • Bij vrienden
  • Anders

0 stemmers

(Onder ā€˜op een feestjeā€™ valt ook gewoon uitgaan, beetje stom verwoord haha)

1 like

Al mijn vrienden gaan naar feesten waar ik nooit voor wordt uitgenodigd dus hoewel ik heel graag met hun zou zijn zit ik eigenlijk altijd in mn eentje voor de tv. Heel jammer en ik vraag me ook af waarom dat zo is. Maar okee dit is ineens een sentimentele post terwijl je vraag daar helemaal niet over gaat :sweat_smile:

15 likes

anders: aan het werk :joy: zo hoef ik namelijk nooit naar feestjes, ongemakkelijke verjaardagen en housewarmings. als ik een keer klaar ben met werken, rond 23.00/23.30 is het Ć³f al voorbij, Ć³f iedereen is dronken dus hoef je geen ongemakkelijke gesprekken te voeren Ć³f ik kan appen sorry werk loopt uit, ga het niet redden! ideaal. als ik echt nog zin heb en het is een leuk feestje, ga ik nog wel en drink ik iets en dan is het meestal toch al bijna afgelopen en is de gastvrouw/gastheer vereerd met mijn bezoek want ā€˜je bent helemaal uit je werk nog gekomen!ā€™
gotta love werken in de horeca :heart:

16 likes

Ik was laatst bij een ranzig hotel waar ik anderhalf uur in dat bed heb liggen zweten voor mā€™n leven en toen ben vertrokken om vervolgens in de auto verder te slapen.

Gewoon klaar mee. Het voelde heerlijk om die deur dicht te trekken en weg te gaan, dus was een goede keuze.

7 likes