Ik zat daarnet in de trein en 3 personen in mijn nabijheid droegen een corduroybroek. Vandaar de vraag, heb jij een broek van corduroy?
- Ja
- Nee
- Ander antwoord?
0 stemmers
Ik zat daarnet in de trein en 3 personen in mijn nabijheid droegen een corduroybroek. Vandaar de vraag, heb jij een broek van corduroy?
0 stemmers
Ja ik bedoel ook echt hoe het persoonlijk voelt, niet wat je vindt dat voor iedereen moet gelden natuurlijk (dat zou sowieso een belachelijke vraag zijn). Ik heb de bewoording even aangepast van âvolgens jouâ naar âvoor jouâ
Hahaha ik playback dan wel eens, hele vervelende eigenschap
Wij hebben de mogelijkheid om bij onze werkgever aandelen te kopen van het bedrijf, dat heb ik gedaan.
Er tussenin, omdat ik zowel mân aandelen als ETFâs wel op dit soort criteria (Socially Responsible Investments bijv.) heb uitgezocht, maar ook realiseer dat het tegelijkertijd best een wassen neus is. Overigens denk/hoop ik ook dat de markt uiteindelijk vooral die kant op zal gaan.
Ben er zo streng op dat ik het zelf irritant vind, maar zou het gewoon echt niet chill vinden als ik mân geld stop en geld verdien in/aan bedrijven/landen die dingen doen die ik niet vind kunnen.
Ik zou dan denken dat alles een trucje is
Ik laat dit net aan mn vriend horen zonder te zeggen wat de opties zijn, zegt âie: ik hoor âdo you hear meâ
![]()
Ik hoor Laurel en dacht ff dat hij behekst was ofzo omdat hij heeeel iets anders hoort. maar misschien lijkt âdo you hear meâ snel uitgesproken op Yanny.
Voor de mensen in een relatie (samenwonend), wie maakt bij jullie het vaakst het bed op na het wassen?
0 stemmers
Wij hebben de deal dat hij het bed opmaken doet en ik de vaatwasser uitpakken.
Ik doe dit veel sneller en efficiënter dan hem. Hij maakt er altijd de zwaarste klus ter wereld van.
Doe ik dan weer bij de badkamer schoonmaken, dus dat doet hij. ![]()
je bent voor het eerst bij een date thuis, wat voor boeken in de boekenkast vind je een afknapper? (het is in dit geval geen incidenteel boek, maar een (halve) plank vol)
0 stemmers
Jup, dat ben ik. Heb echt zoân schijthekel aan dat klusje
Wij hebben alle huishoudelijke taken âverdeeldâ en ik doe de was (en dus ook bed opmaken) en doe alsof dat heel veel werk is (okĂ© is het ook wel). Dus ik doe de was en mân man doet de keuken inclusief vaatwasser, de planten, stofzuigen en ontbijt staat elke dag voor me klaar als ik opsta. ![]()
ik denk echt dat ik het meeste wel ok vind zo qua categorieën, fantasy zou ik trouwens wel snel het idee hebben dat het een beetje een incel is, maar als de praktijk dat tegenspreekt vind ik het alsnog wel leuk.
Denk dat ik meer zou afknappen op zelfhulp/non-fictie waar ik het met de inhoud niet eens ben.
Vind je het een afknapper als je partner een lage arbeidsethos heeft?
0 stemmers
Vind je het een afknapper als je partner een echte carriĂšre tijger is?
0 stemmers
Ja die doktersromans lijken mij zoooo onwaarschijnlijk. Ik vraag me echt af of dit ooit al eens voor is gekomen ![]()
Heb jij doktersromans in de kast staan?
0 stemmers
En ooit gelezen?
0 stemmers
Aah jij bent de FFâer die ooit mee heeft gedaan? Wist dat er iemand zat maar niet wie het was. Krijg je van tevoren een lijst met de boeken oid zodat je kan oefenen met opzoeken?
Van die zweverige manifestatie verhalen of biografieën van mensen die ik heel kut vind zoals
Thierry
. Fantasy of comics/manga zou ik juist leuk vinden als diegene verder geen rechts musty discord mod incel edgelord type is (maar dan zou ik waarschijnlijk al niet op die date zijn gegaan)
Ligt er bij een aantal heel erg aan wat voor soort. Zoals iemand al zei, als het (auto)biografieën van types als Thierry Baudet zijn is het een afknapper, van rocksterren/artiesten/historische figuren juist interessant. Het enige waar ik echt direct op zou afknappen zonder de boeken zelf verder maar te bekijken is een (halve) plank zelfhulpboeken. Een paar is prima, maar als je er zoveel nodig denkt te hebben lijkt me er iets niet in orde, zou ik wel een red flag in zien. Fantasy lees ik zelf ook graag, dus dat zou ik alleen maar toejuichen. Doktersromans zou ik zelf niet snel uitstallen in mijn boekenkast, maar is heerlijk makkelijk om weg te lezen, als die date daar blij van wordt, prima, you do you.