Ja dat zijn kaarten voor toeristen, maar de museumkaart kan ook gewoon gekocht worden door toeristen terwijl je in het buitenland vaak in een stad of staat of land moet wonen om van zo’n kaart gebruik te kunnen maken.
Maar dat is toch alsnog hetzelfde idee dan, dan betaal je als toerist ook €64,95 voor een kaart die je een dag of drie gebruikt.
Huh kan je die echt kopen als je in het buitenland woont? Want hij moet toch naar je opgestuurd worden?
Sowieso zijn er in meer plaatsen dit soort kaarten. Je kunt de museumkaart niet vergelijken met een toeristenkaart. Kan me ook niet voorstellen dat veel toeristen de museumkaart kopen.
Ik heb net even op de site gekeken en er zijn blijkbaar musea waar je hem aan de balie kan kopen en meteen in kan laten gaan
Volgens mij krijg je dan een tijdelijke, en krijg je de echte (met foto) via de post. Maar in principe is het wel slim als je hier toch maar een maand bent.
Gebruik je een Habit tracker app op je telefoon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, welke?
Nee dat zie ik anders, want hij is een heel jaar geldig, voor een onbeperkt aantal bezoeken, en in een heel land in plaats van in een stad. Hoe vaak of lang je hem gebruikt is je eigen zaak.
Je kunt hem trouwens inderdaad gewoon aan de balie kopen, maar ik dacht ook niet dat je een NL adres nodig hebt daarvoor? Meerdere vrienden in het buitenland ( die wel eens in Nl zijn) hebben hem en ik had hem zelf ook toen in ergens anders woonde. Ik dacht dat ik toen ook gewoon met mijn buitenlandse adres ingeschreven stond maar ik weet het niet meer zeker
Edit: sorry voor de verwarring trouwens want ik snap natuurlijk dat zo’n toeristenkaart iets anders is maar ik bedoel gewoon dat ik de museumkaart een goede deal vind
Momenteel niet maar ik heb wel eens HabitNow gebruikt, vond die wel fijn werken omdat je zo’n kalenderoverzicht had met kleurtjes en dat soort dingen werken voor mij vrij motiverend haha.
Daylio vond ik altijd erg fijn als mood tracker en wil ik eigenlijk weer gaan gebruiken, die kan je geloof ik ook als habit tracker gebruiken maar dat weet ik niet 100% zeker
Ik ben te ongeduldig voor musea. Ik zie een schilderij, denk “oh mooi” en loop door.
Vind het zonde van mijn geld
Habit
HAHA ik heb dit naar m’n gevoel echt wel 5 keer moeten kijken bij lessen als ckv enzo maar ook tijdens mijn filmminor voor m’n bachelor
Nobody asked maar mijn favoriete concept is “Ries is zijn oorbel kwijt”
Ik ken het alleen via het forum haha maar ik voel dit filmpje echt
Ben jij iemand die “ja goed! Lekker druk” zou zeggen als iemand vraagt hoe het gaat?
- Ja
- Nee, en ik zie druk zijn ook niet als iets om constant te willen of naar te streven
- Nee, maar ik wou dat ik wel zo was
- Gewoon nee
0 stemmers
Haha omg met die glijbaan, jeugdtrauma’s
Dat moment dat ze uit het bubbelbad klimmen en de halve groendecoratie met zich mee sleuren .
Ik cringe echt zo hard maar dit is zo herkenbaar. Zelf ging ik toen ik 12 was met een vriendinnetje aan letterlijk elke jongen die niet heel lelijk was z’n MSN vragen, dus ik was wel wat minder schuw dan deze meiden haha. Maar vervolgens wel helemaal in shock toen we een condoom zagen drijven in het water.
“Lekker druk” vind ik echt walgelijk klinken.
“Ja gaat goed, er gebeuren allemaal leuke dingen!” zou ik wel graag zeggen *
*dat zou ik dan niet met ‘druk’ associëren weliswaar.
hahaha omg beste tien minuten van mijn dag. Vooral al die types 90ies kinderen en politiek incorrecte scheldwoorden