Stel je persoonlijke vraag #38

Hahaha wat is de boodschap van dat filmpje en waarom zou je die met CKV kijken?

2 likes

Wat een smerig woord is dit eigenlijk :face_vomiting:

Hahahq altijd! Ook als ik vakantie heb en drie weken lang lig te meuren op mn bed.

Edit : oh ik zeg dit eigenlijk omdat ik dat als smoes kan gebruiken als iemand dan wilt afspreken. ‘Nee sorry, zoals ik al aangaf is het zoooo druk’ :clown_face:

Croissants

• Eet ik liever koud
  • Eet ik liever warm
  • Eet ik liever helemaal niet

0 stemmers

en dan het liefst zo eentje die eigenlijk nog net half ‘rauw’ is van binnen qua deeg haha, niet zo’n gortdroog krokant ding

11 likes

omdat het cultureel erfgoed is? nee geen idee meer. ik herinner me er ook nog een genaamd “Turkse Chick” ofzo over Yolanthe die met een jongen flirtte en toen kwam haar broer wraak nemen. echt erg eigenlijk??

3 likes

Een warme croissant is niet fatsoenlijk open te snijden om er iets tussen te doen wat m nog lekkerder maakt. Dus koud. Alleen een vooraf gevulde croissant wel warm

5 likes

Jaa zo leuk! Ik zag deze bij Kort! op NFF en weet nog dat de hele zaal zo hard aan het lachen was. Wat leuk dat hij op YouTube staat

1 like

Daylio, niet echt een habittracker maar een dagboek met picto’s (je kan zelf symbolen aan bijv activiteiten hangen) en stemming. Doe ik echt al 3 jaar consequent elke dag en is best chill om zicht te krijgen op wat je op een dag hebt gedaan, hoe je stemming was, of er patronen te zien zijn

3 likes

De dag daarna vind ik sommige croissants al helemaal top. Net niet vers meer, beetje krokanter. Maar sommige worden juist taai na een dag laten liggen, dat is wel huilen

2 likes

Ik zag net dat ‘we’ bijna 4000 gebruikers met account hebben

Ik,

• Vind dat minder dan ik dacht
  • Vind dat meer dan ik dacht
  • Precies wat ik dacht

0 stemmers

Ik zeg meer*, omdat ik altijd dezelfde mensen zie.

8 likes

Omg ja hier bij de bakker is ook een klein koffiehoekje. Komen er Fransen ontbijten. Die helemaal blij dat er een verse croissant au beurre verkrijgbaar is. Toen zei de bakker “do you want something on it?”. Die man keek verwilderd en stamelde nee want een croissant en koffie is all they need. Maar de bakker bleef aandringen en uiteindelijke gaven de Fransen toch maar toe. Zaten ze daar opeens met hun croissant met plakjes ham en kaas erop. De blik die ze onderling uitwisselden ben ik nooit vergeten :joy:

27 likes

Precies om deze reden vind ik het juist meer, haha

3 likes

Hoeveel lurkers heeft dit forum dan wel niet?

8 likes

Nee, er zitten sowieso al 905 mensen in members only en die posten dus frequent anders gooi ik ze eruit.

17 likes

voornamen die verkleinwoorden zijn

• leuk
  • soms leuk
  • niet leuk

0 stemmers

vind dat gemeentelijke ambtenaren dit soort namen moeten weigeren, echt vreselijk vind ik ze

1 like

Ik probeer een voorbeeld te bedenken maar bedoel je dan zoiets als Marliesje ofzo? Ik ken volgens mij niemand die zo heet (niet per se Marliesje)

Voor iedereen met een iPhone die de adresbalk in Safari onderaan het scherm heeft staan: waarom?

• Ik vind dat fijner dan bovenaan
  • Ik wist niet dat je dat kan veranderen

0 stemmers

7 likes

Vind het niet erg tenzij je een meisje bent die Dirkje heet. Dat klinkt gewoon niet

Ik ben er gewoon al aan gewend dat hij onderaan staat

9 likes