Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb überhaupt nooit naar kindermuziek geluisterd? Iedereen kon vroeger ook al die Kinderen voor Kinderen liedjes meezingen en kende mss hoogstens 3 zinnen van 2 (het themalied en ik krijg tieten).

15 likes


Niet eens dit?!?! :scream:

9 likes

Ligt er ook aan hoe bepakt en beladen ik ben. Als ik een grote rugzak en een rolkoffertje bij mij heb, dan ga ik toch liever verhuizen naar een leger plekje

Ik heb het even opgezocht online en ken er een paar (spelletje zakdoekje leggen zong ik alleen op het schoolplein tijdens t spel, en 2 beren die broodjes smeren uiteraard ook), maar niet dat ik dat thuis ging luisteren? Luisterde gewoon naar mijn cassettebandjes en de cd’s die mijn ouders hadden (Mariah Carey, Whitney Houston, en alle knuffelrock cd’s uiteraard).

3 likes

Ik heb dit echt nog nooit gezien, was dit een ding?

@Bunnyslippers Ik luisterde wel naar KvK (zo’n 2-3 specifieke jaren die mijn ouders hadden opgenomen op videoband haha), maar ik vind het Tietenlied zo’n vervelend overgewaardeerd liedje.

5 likes

Heeft de Kamer van Koophandel een side hustle in de muziek? O, je bedoelt Kinderen voor kinderen. Dat is wel wat logischer

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #38 (Deel 19).