1985 Back to the future!
Het is goodfellas als ik lijstjes google en de kans dat ik die ga kijken is 0%
Hij is wel echt heel goed! Eén van mijn favo films.
Oh dat geloof ik best maar het genre kan me gewoon minder dan 0 interesseren .
Same Hierboven werd ergens ook gezegd dat Seven zo’n oude film was, die heb ik als tiener in de bios gezien.
Back to the future
Ik wou zeggen natuurlijk maar Titanic is 98. The English Patient heb ik niet gezien
Nu voel ik me oud, want die heb ik in de bioscoop gezien haha
Ik ook! Ik kan nog steeds die scene met een persoon in bed die nog bleek te leven voor me zien.
Ik was toen 15, maar eerlijk gezegd zijn dit soort films nu nog steeds niet echt aan mij besteed. Ik weet nog dat er een ouder stel de bios uitliep tijdens de film, die vonden het te heftig. Wij tieners natuurlijk stoer blijven zitten.
Praat jij wel eens een volledige dag niet? Als in niemand gesproken, maar ook niet gebeld, gezongen, tegen je hond of in jezelf gepraat.
Edit: (semi-)vrijwillig overigens, niet omdat je geen stem had.
- Ja, wel vaker
- Ja, wel eens voorgekomen
- Nee, nooit
- Weet ik niet
0 stemmers
Wilde eerst ja zeggen, heb wel eens een dag gehad dat ik geen andere mensen heb gesproken, maar ik praat dan nog wel in mezelf
Tegenwoordig niet meer (ik heb een man en kind, beiden de meest extraverte schepsels op de planeet volgens mij).
Maar toen ik single was en alleen woonde kon ik soms een heel weekend gewoon in stilte zijn. Zelf niet praten, en geen mensen die tegen mij praatten. Dat mis ik weleens.
Ik gebruik “What’s in the boooox” nog best vaak haha. Heerlijk als mensen dan de referentie snappen.
Grootste schuldige voor het hoge aantal was ‘I didn’t know I was pregnant’ kijken.
Yes, dat was Forrest Gump!
Helaas wel… Alien die uit 1979
Ik heb er nachtmerries van gehad.
Ja met keelonsteking had dat vroeger enorm erg. Dus ik heb toen dagenlang niet gepraat na de operatie. Nu naja heeeeel sporadisch misschien, oja 2020 had ik ook geen stem. Dus dat telt eigenlijk niet.
Verder vind ik het soms fijn als het mogelijk is om een dag geen mensen te spreken, maar bijv alleen appen ofzo. Langer dan een dag wil ik dat ook weer echt niet.
Lijkt het je fijn om af een toe en dag niemand te spreken?
- Ja
- Nee is niks voor mij
- Ik weet het niet
0 stemmers
Heb jij jouw neus en keelamandelen nog?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk dat ik met die dingen, echt een ZOveel kutter leven had. Toen wij bij de kno arts zaten had die arts gezegd dat ik anders zou stikken omdat het zo opgezwollen was? En ik steeds meer moeite kreeg met ademen. Volgende dag werd ik al geopereerd.
Ben jij w eens onder narcose gegaan met zo’n vreselijk kapje op je mond?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb liever 10 naalden in me
Bij mij hebben ze alleen m’n neusamandelen eruit gehaald, maar niet m’n keel. Echt heel stom want ik heb er eigenlijk vrij regelmatig last van dus die hadden ze beter meteen eruit kunnen halen 20 jaar geleden.
The fuck zijn we even oud?!?!