Stel je persoonlijke vraag #39

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #38 - #5127 door Duchess.

Eerdere discussies:

2 likes

Heb jij dingen in je huis die een ander misschien vies kan vinden? Ik heb zo’n plastic starbucks beker staan bij mijn wasbak waar ik elke avond een beetje uit drink en die was ik eigenlijk nooit af. Als ik dat bij iemand anders zou zien zou ik echt denken gatver wat een vieze beker :joy:

  • Ja sowieso
  • Misschien wel
  • Nee

0 stemmers

Ik wil ook wel weten wat

1 like

Ik heb mijn koffiemachine nog nooit schoongemaakt vanbinnen. Terwijl koffieprut vet snel schimmelt :grimacing:

7 likes

Ik heb een geel doekje over de kraan heen hangen. Ik ga pas stofzuigen als ik ook echt stofnesten zie. Spinnen laat ik vaak zitten. Ik sorteer m’n was niet. Deurklinken en de trapleuning maak ik bijna nooit schoon. Ik kan nog wel even doorgaan geloof ik.

19 likes

Ik kan alleen de kattenbakken bedenken.

2 likes

@Max ik heb een een afspeellijst waar mijn nummers (zo’n 400) in staan met zo’n 30 kinderliedjes er tussen. We hebben er ook nog 1 waar ook nog muziek van mijn partner op staat, dus van mij partner en kind.

1 like

Dat heb ik ook ja (maar dan zwart). Is gewoon handig als ik wat drinken heb geknoeid op het aanrecht ofzo.

4 likes

Heb twee konijnen op onze slaapkamer staan.

We gebruiken een plastic bakje voor het vervoeren van de “opbrengst” van het uitscheppen van de kattenbak naar de vuilnisbak. De vuilnisbak staat aan de andere kant van het huis en is te groot en zwaar om naar de kattenbak te brengen, en we waren klaar met het gebruik van wegwerpplastic voor dit doel. Als iemand op de kat komt passen leggen we wel boterhamzakjes neer voor het geval dat iemand dat fijner vindt.

1 like

Ik heb een kind. Andere kinderen vind ik vies, die van mij niet.

23 likes

Mijn prullenbak voor plastic puilt vaak echt veel te lang uit voordat ik hem leeg

2 likes

Vakantie:

  • Liefst naar een nieuwe plek
  • Liefst naar een plek waar ik al eens geweest ben/die ik ken
  • Liefst thuis

0 stemmers

Dit en ik heb een speciaal afvalemmertje (aanrader trouwens de Litter locker fashion, wat een naam ook) voor kattenstront etc. Snap dat je daar niet voor je plezier in kijkt.

3 likes

Oh ik wil dit. Wel even zoeken waar het nog op voorraad is want overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht.

Inderdaad ja ik zit ook al te zoeken, maar overal uitverkocht. Mocht je hem ergens tegenkomen, laat het me weten haha

1 like

Will do. Ik zat ff door te klikken op Bol voor eventueel een alternatief. Krijg ik opeens luieremmers. No thank you.

3 likes

Oei nee, die hoef ik ook zeker niet haha.

Bij zooplus staat trouwens dat ze verwachten dat hij de 27e weer op voorraad is.

1 like

Gewoon thuis chillen en lekker niksen. Hoef dan tenminste geen koffers in te pakken en voel me niet verplicht om elke dag iets leuks te doen

1 like

Ik doe eindeloooos met een wegwerp plastic flesje

3 likes

@Lula vroeg dus ik draai, anoniem.
Heb jij ooit ervaring gehad met een ongewassen jongeheer/salchicha in bed?

  • Ja, ik deed gewoon door.
  • Ja, ik stuurde hem weg.
  • Nee, alleen schone heren hier.
  • Geen ervaring.

0 stemmers

6 likes