Stel je persoonlijke vraag #39

Even flashback naar de middelbare school; de postmix…

  • Ja, wel een enkele smaak
  • Ja, lekker mixen
  • Gadver nee

0 stemmers

1 like

Ja ik leefde op postmix en roze koeken.

5 likes

Wij hadden ook zo een emmer mayonaise waaruit je zelf saus mocht pompen. Dus ik at mayo met ergens daaronder een broodje kipkorn.

Als je je echt fancy voelde kocht je een Dove uit de automaat als toetje.

23 likes

Omg broodje kipcorn uit de kantine :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

5 likes

Hierop volgend. Vroeger op de middelbare school hadden wij ander soort kaasbroodjes dan je nu overal ziet. Ik kan het ook niet goed beschrijven, volgens mij waren ze vierkant en smolt de kaas nooit goed. Zegt iemand dat wat?

Ik mis het

1 like

Was oké totdat je het aanbod op andere faculteiten zag

1 like

Bij ons was het een wit Kaiser broodje met een plak kaas erop en die even onder de gril had gezeten. Heel fancy

3 likes

Ik heb een poos de mevrouw van de bar geassisteerd en ik mocht zoveel postmix als ik wilde :tada::partying_face::tada:

9 likes

dove liaison :raised_hands:

9 likes

Ik date nu een jongen uit Servië en zijn grootste cultuurshock hier was hoe wij omgaan met hygiene :joy: blijkbaar zijn we een vies volkje

2 likes

Je kon bij mij in de kantine uitgedroogde kapsalon bestellen. Maar ik ben te gierig om voor kantinevoer te betalen.

je kan ook anaal vingeren, bij mijn weten heeft minstens 99% van de wereldbevolking er eentje

2 likes

Yes. Maar ik het het nu specifiek over een vaginale schimmelinfectie die je kunt krijgen als iemand met z’n vieze tengels aan een vagina zit.

1 like

zo ver had ik niet gelezen in mijn moraalridderdrang :see_no_evil:

ik moet wel zeggen dat het forum me altijd de impressie geeft dat een vagina vooral bezig is met zich tegen je te keren :face_with_thermometer:

10 likes

Weet ik niet ik weet wel dat ik deze fucking vies vind
image

7 likes

Haha! Ja de vagina is een bitch hoor

2 likes

Inderdaad, dit smaakt rans en laat bij mij een heel vervelend vettig mondgevoel achter.

2 likes

Echt he en er zit een soort zoet nasmaakje aan alsof er stevia inzit en er zit sowieso te veel dille in bah dille

2 likes

Ik heb dus geen smetvrees, maar woon gewoon in het verkeerde land!

1 like

Is er bij jou in de buurt al vuurwerk afgestoken?

  • Ja
  • Nee
  • Alleen tijdens WK wedstrijden ofzo

0 stemmers

En wat vind je daarvan?

  • Leuk
  • Alleen leuk als het knalvuurwerk is
  • Alleen leuk als het siervuurwerk is
  • Boeit me niet
  • Vervelend

0 stemmers

Er wordt hier nu steeds knalvuurwerk afgestoken en ik snap dat echt niet. Zal wel met die WK wedstrijd te maken hebben maar echt irritant