Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ken dit alleen in het Engels aan het eind van het bericht zegt ‘question’ om zo te zeggen dat je een antwoord verwacht. Beetje als ‘dat is een vraag’.

Ok ok ik ken dit eigenlijk alleen als meme van Ferrari :joy:

1 like

Toespraak van de koning

• Inspirerend
  • Meh
  • Hypocriet gedoe

0 stemmers

5 likes

Werkt ‘ie een keer voor zijn centen, is het weer niet goed.

2 likes

Inspirerend is een groot woord, maar vond het verder wel een oke toespraak.

1 like

Yes, eindelijk een influencer :muscle: Heb er ook echt van genoten, leuke liedjes ook, en vond het heel tof hoe ze een deel van de film hebben meegenomen maar er ook weer een heel nieuw verhaal in hebben verwerkt. Met feel good ending natuurlijk :heart_eyes:

4 likes

Hahah godverdomme @Willem

16 likes

Zeg jij wel eens hardop “plus één”?

• Ja
  • Nee
  • Wtf

0 stemmers

Voorbeeld
Persoon A: “ik heb echt honger”
Persoon B: “plus één”

3 likes

Ik zeg wel eens retweet

15 likes

RT

6 likes

pardon?

2 likes

Wat een heerlijke film is Mathilda. Lijkt echt sprekend op de musical. Die kinderen kunnen echt ziek goed dansen.

8 likes

Ons jumpsuit is een beetje gevoelig als het op polls aankomt, dat moet je niet persoonlijk nemen.

Is de aard van het beestje

8 likes

ja poll “”tips”” krijgen van jumpsuit voelt een beetje als rijles krijgen van iemand zonder rijbewijs

27 likes

Whaha ik bedoelde dat toch niet serieus joh. Maar een poll met 1 optie om te stemmen neem ik ook niet serieus :joy:

2 likes

Heb jij al plannen voor oud en nieuw gemaakt?

• Ja
  • Nee ik zie het wel wat ik ga doen
  • Ik twijfel nog tussen een aantal dingen

0 stemmers

Ik kan dus o.a. naar Keulen maar ik weetniet wat ik wil eigenlijk. Wel een mooie stad.

2 likes

ja, werken :joy:

4 likes

Ja op de bank hangen en tv kijken

23 likes

Naast een angstig hondje zitten zodat ze iets kalmer is.

3 likes

Ja, maar eerst wel herstellen van corona en hopen dat mijn vriend het niet krijgt. Want anders wordt het net als de kerstdagen heel rustig met oud en nieuw.

2 likes

Jaa, ik ga zoals vanouds met mijn moeder bij oma slapen.

En mijn hondje gaat dan lekker in het kamertje boven chillen. Hij is niet bang voor vuurwerk maar zal om 00:00 lekekr bij hem zitten en misschien wilt hij wel uit het raam kijken :two_hearts:

5 likes