Ik ken dit alleen in het Engels aan het eind van het bericht zegt ‘question’ om zo te zeggen dat je een antwoord verwacht. Beetje als ‘dat is een vraag’.
Ok ok ik ken dit eigenlijk alleen als meme van Ferrari
Ik ken dit alleen in het Engels aan het eind van het bericht zegt ‘question’ om zo te zeggen dat je een antwoord verwacht. Beetje als ‘dat is een vraag’.
Ok ok ik ken dit eigenlijk alleen als meme van Ferrari
Toespraak van de koning
0 stemmers
Werkt ‘ie een keer voor zijn centen, is het weer niet goed.
Inspirerend is een groot woord, maar vond het verder wel een oke toespraak.
Yes, eindelijk een influencer Heb er ook echt van genoten, leuke liedjes ook, en vond het heel tof hoe ze een deel van de film hebben meegenomen maar er ook weer een heel nieuw verhaal in hebben verwerkt. Met feel good ending natuurlijk
Zeg jij wel eens hardop “plus één”?
0 stemmers
Voorbeeld
Persoon A: “ik heb echt honger”
Persoon B: “plus één”
Ik zeg wel eens retweet
RT
pardon?
Wat een heerlijke film is Mathilda. Lijkt echt sprekend op de musical. Die kinderen kunnen echt ziek goed dansen.
Ons jumpsuit is een beetje gevoelig als het op polls aankomt, dat moet je niet persoonlijk nemen.
Is de aard van het beestje
ja poll “”tips”” krijgen van jumpsuit voelt een beetje als rijles krijgen van iemand zonder rijbewijs
Whaha ik bedoelde dat toch niet serieus joh. Maar een poll met 1 optie om te stemmen neem ik ook niet serieus
Heb jij al plannen voor oud en nieuw gemaakt?
0 stemmers
Ik kan dus o.a. naar Keulen maar ik weetniet wat ik wil eigenlijk. Wel een mooie stad.
ja, werken
Ja op de bank hangen en tv kijken
Naast een angstig hondje zitten zodat ze iets kalmer is.
Ja, maar eerst wel herstellen van corona en hopen dat mijn vriend het niet krijgt. Want anders wordt het net als de kerstdagen heel rustig met oud en nieuw.
Jaa, ik ga zoals vanouds met mijn moeder bij oma slapen.
En mijn hondje gaat dan lekker in het kamertje boven chillen. Hij is niet bang voor vuurwerk maar zal om 00:00 lekekr bij hem zitten en misschien wilt hij wel uit het raam kijken