Stel je persoonlijke vraag #40

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #39 - #5084 door fahrenheit451.

Eerdere discussies:

1 like

@Eddie oh sick en dan wordt het gat waar je anus zat gewoon dichtgenaaid?

3 likes

Hoor jij of gebruik jij weleens het woord sibling in je omgeving, los van het forum?

  • Ja, ik hoor en/of gebruik dit woord weleens
  • Nee, ik zeg dit nooit en ik hoor het ook nooit
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Welke voorzorgsmaatregelen neem je op een openbaar toilet?

  • Toiletbril bedekken met papier
  • Eerste velletjes papier weggooien
  • Deurklink aanraken met je elleboog/mouw/oid
  • Doortrekken met je voet
  • Anders, namelijk

0 stemmers

3 likes

Ik heb technisch gezien geen idee maar als je zoekt op rectumamputatie krijg je vast wel de hele uitleg!

Ik heb zelf een urostoma en geen plasbuis meer en die is weggesneden en dichtgemaakt. Denk dat het gelijkaardig zal gaan met een anus zeker :sweat_smile:

3 likes

Alle knopjes en deurklinken aanraken met een wc papiertje om mijn vingers zodat er geen direct contact is

3 likes

Ik zag een keer een vrouw op TikTok die vertelde dat vanwege heftige darmproblemen haar anus verwijderd was en dat dat zo’n heftige ingreep is (los van het mentale en alles dat erbij komt kijken) en dat die verwijdering en het herstel echt de meest helse pijn was die ze ooit had meegemaakt. Klonk zo heftig en naar.

6 likes

Ik ben heel benieuwd hoeveel dit in de praktijk nou scheelt.

3 likes

heerlijke eerste post in dit topic

16 likes

Nee en het gebruik van het woord is de heuvel waarop ik zou sterven. Ik HAAT het en zal dat altijd laten weten als het erover gaat

9 likes

Helemaal niks :woman_shrugging:t4:

10 likes

Omdat ik dit net iemand in een serie zag doen, snij jij weleens een ei met de schil er nog omheen doormidden? (wel gekookt ofc)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

@crazyplantlady sorry maar wat de fuck

Waarom?!?

1 like

Huh het is toch supernormaal om een gekookt eitje uit te lepelen? Hoe maak je dat dan open?

7 likes

Is dit een serieuze vraag haha? Gewoon pellen toch

10 likes

Ja dat is ook zo, dan snijd ik de bovenkant eraf haha

1 like

Hahah ja wat @Gemini zegt: wij hakten ‘m vroeger altijd door midden en dan kon je ‘m uitlepelen! Als je een zachtgekookt eitje eet is dat soort van de enige manier toch?

12 likes

Een zachtgekookt eitje kun je ook prima pellen hoor!

7 likes

Ik pel gewoon de helft van de schil eraf en begin dan te lepelen van bovenaf

16 likes

Oh ja ik bedoelde niet per se in het midden snijden maar gewoon überhaupt snijden lol

@crazyplantlady met een hard gekookt ei zou ik het nog enigszins snappen maar met een zacht gekookt ei druipt toch heel dat eigeel alle kanten op

3 likes