Kan heel leuk zijn maar ik ben wel een sokkensnob
Ben nu wel benieuwd welke merken?
pls zeg geen happy socks
Ben jij wel eens jaloers op iemands leven? Dus niet één aspect of iets wat ze hebben (ik wou dat ik er zo uitzag, zoveel geld had, âŠ) maar echt iemands leven in het geheel
- Ja, regelmatig
- Ja, een enkele keer
- Nee, nooit
- Bij mensen in mijn omgeving
- Bij celebrities/influencers
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Voornamelijk Rototo zou je mij echt blij mee maken als cadeautje! Zijn Japanse sokken die heel mooi gemaakt worden (deels met de hand en deels met toffe en vaak oude machines) en ze zien er ook echt tof uit, mooie garens enzo. Falke vind ik ook fijn maar die hoef ik niet perse cadeau te hebben.
Edit: @instantramen ik zag van de week echt de meest saaie gast ooit op de fiets, alles van zân jas tot zân tas tot zân broek tot zân schoenen was saai en ongeĂŻnspireerd en bruin of donkerblauw, MAAR hij had wel Happy Socks aan met flamingoâs erop als speelse touch
en het maakte het nog zo veel erger
ja als mân vriend ooit happy socks gaat dragen maak ik het uit, ik kan ze alleen maar met het door jou beschreven type associĂ«ren hahaha
Zij maakt het verschil is nu in de top2000
Die ken ik! Inderdaad een heel mooi merk.
Minstens 5 van deze bangers kwamen voorbij in de hitfilm âLiever Verliefdâ uit 2003 die vanavond op TV was
Ja echt een mooi merk inderdaad, en ze zitten ook echt heel fijn! Beetje in dezelfde categorie ben ik ook nog benieuwd naar Nishiguchi Kutsushita trouwens, maar die heb ik nog nooit in het echt gezien.
Haha ik vond hem ook altijd wat hebben, dat rossige ofzo met sproetjes vond ik cute.
Ik was het bestaan van die man vergeten, maar destijds moest ik nog een tijd bij Opsporing Verzocht aan hem denken. 2011 alweer dat hij dat programma verliet!
Ik ben jaloers op mensen die ânee nooitâ stemmen
Ik vind mijn af en toe-jaloezie echt misplaatst en iets om me voor te schamen maar ik krijg het niet veranderd.
Ik zou nooit iets naars doen uit jaloezie dus ik doe er niemand kwaad mee maar vind het toch lelijk.
Ik ben niet jaloers op influencers oid, dat staat te ver van me af. Als ik me soms jaloers voel gaat het vaak over familie. Vriendinnen die een betere band met hun moeder hebben, dat soort dingen. Eigenlijk dus toch wel 1 aspect maar voor mijn gevoel zorgt dat ene aspect er dan voor dat hun hele leven beter is.
Wow nu ik dit zo opschrijfâŠwaarom heb ik dit. Brb even dokter Rossi bellen
Martin Morero - Echte liefde
Ik wil ook nog heel graag naar Ruth! Wat een vakvrouw.
eindelijk een nummer dat ik ken, als superieure vlaming
Was mijn allereerste concert als tiener, moeder nog steeds dankbaar voor die ervaring haha!
Nu ik niet lekker in mijn vel zit echt regelmatig. Vooral op mensen die heel blij zijn met hun werk en mensen met een fijne relatie. Toen ik niet zoveel gezeik op mn werk had en nog een fijne relatie had had ik daar geen last van
Denk je dat mensen wel eens jaloers zijn op aspecten uit jou leven? En op wat dan?
- Nee
- Ja, relatie status
- Ja, single zijn
- Ja, werk
- Ja, geld
- Ja, op de leuke dingen die ik doen
- Ja, vanwege mijn kinderen
- Ja, vanwege mijn sport prestaties
- Ja, vanwege mijn huis
- Ja, vanwege de band met vrienden
- Ja, vanwege band met familie
- Ja, vanwege mijn uiterlijk
- Ja, vanwege mijn figuur
- Ja vanwege mijn mentale welzijn
- Ja, vanwege mijn uiterlijk(gezicht)
- Ja vanwege vakanties die ik heb gemaakt
- Ja vanwege de gezondheid van mensen om mij heen
- Ja, vanwege iets anders
0 stemmers
Ik vind het niet arrogant hoor! Ik had er idd nog veel meer aan toegevoegd, gezondheid heb ik niet eens aan gedacht, en uiterlijk ook niet!
Edit: Heb er nog wat aan toegevoegd! Sorry alle stemmers
Ik ben meestal degene die jaloers is op anderen vanwege relatie, huis, baan etc.
Maar ik weet dat er andersom ook wel mensen âjaloersâ zijn op mij omdat ik heel makkelijk alleen kan zijn en me niet laat tegenhouden als er niemand is die met me mee wil ergens naar toe. Dus dat als ik op vakantie wil, naar een concert wil etc. dat ik dan ook gewoon ga als ik alleen âmoetâ terwijl er ook wel veel mensen zijn die dan zouden wachten tot ze iemand vinden die wel met ze mee wil.