Stel je persoonlijke vraag #41

Aan de mensen die stemmen dat ze het erger zouden vinden om single te zijn dan in een ongelukkige relatie zitten, waarom? Oprechte vraag.

3 likes

Misschien mensen die in een hele onhandige situatie zitten om ineens single te zijn?

3 likes

Jaa precies. Maar dat is ook echt de enige situatie die ik kan bedenken

2 likes

Ik ben momenteel hoogzwanger, dus nu zou ik liever in een ongelukkige relatie zitten. En dan over een paar maanden de relatie beëindigen in plaats van nu. Praktisch zou het te veel overhoop halen. In bijna alle andere situaties kies ik voor de andere optie.

7 likes

Ik stelde me zo voor dat je er in een ongelukkige relatie misschien nog samen uit kan komen en er een gelukkige relatie van kan maken (plus ik ben zwanger dus lijkt me echt kut als m’n vriend en ik nu ineens uit elkaar zouden gaan).

@Schaakmat ja moest ff terugdenken waarom ook alweer. Maar hij had me een paar keer laten zitten met iets en was de hele tijd bezig met aantrekken/afstoten. Dus toen vond ik dat het wel verdiend was :sweat_smile:

2 likes

Een jaar of 20 geleden was ik aan het daten met een jongen die (achteraf) al een vriendin bleek te hebben. Dat was ie vergeten te vertellen.

Toen ik daar achter kwam heb ik een weekend uitgetrokken om zijn mailadres op te geven voor de meest random nieuwsbrieven die je maar kan bedenken. Echt honderden. In die tijd hoefde je niet op een bevestigingslink te klikken maar was je direct geabonneerd, en uitschrijven ging niet zo eenvoudig als nu omdat er geen uitschrijflink verplicht was.

Toen mijn woede daarna nog niet gezakt was heb ik zijn 06 en mailadres op wat minder koosjere sites achtergelaten waar mensen sexdates zochten.
Hij is er nooit achter gekomen dat ik daar achter zat maar ik heb wel via via vernomen dat hij zowel zijn 06 als zijn mailadres heeft veranderd ‘omdat hij gehackt was’. :smiling_imp:

122 likes

Pioenrozen :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Wow ok ik had deze Frau Helga Villain arc niet bedacht.

66 likes

Plot twist. Het zijn altijd degene waarvan je het niet verwacht

7 likes

Omdat ik single ben en ik absoluut niet in een ongelukkige relatie zou willen zitten haha

Oh sorry ik lees weer half. Maar ga mn reactie o9k niet verwijderen want vind ik lame

Dat is gewoon iets wat ik haat

2 likes

Het is ook niet echt iets dat ik nog eens zou doen. Maar ik was nog jong en zó pissig. Voor mij was het daten met hem serieus. Voor hem ook, beweerde hij. En ik had het achter zo’n brave gereformeerde jongen gewoon niet gezocht.

Ik heb me er ook wel een tijdje schuldig over gevoeld.

2 likes

Nee joh, volkomen accuraat gehandeld

22 likes

Heb je aan Giro555 gedoneerd vandaag (of eerder) ?

• Nee ga ik nog doen
  • Nee
  • Nee wel aan een andere hulporganisatie
  • Ja heb ik
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb gedoneerd aan het IFAW.

1 like

Wel aan de Turkse Red Crescent en de White Helmets

2 likes

Heb je dit wel eens gegeten?

afbeelding

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Nonnevotten :drooling_face:

8 likes

Ja heerlijk. Ben altijd blij als ze rond nieuwjaar en carnaval weer te koop zijn

2 likes

Love strikken ja

4 likes