Stel je persoonlijke vraag #41

Twee jonge kinderen en een relatie van 12 jaar dus als het nu slecht zou gaan zou ik het niet meteen uit maken, ervan uit gaande dat er weer betere tijden zullen komen. Maar als het echt abusive zou zijn oid is het natuurlijk een ander verhaal.

2 likes

Nonnevotten mijn leven.

4 likes

toen ik nog in utrecht woonde lagen die ineens bij de bakker op de hoek, daar is de liefde ontstaan
maar ben bang dat ik ze boven de rivieren nooit meer tegen ga komen

ik denk er nog regelmatig aan hoe lekker die waren : (

2 likes

Hoe smaken nonnevotten? Ze lijken een beetje op donuts of Berliner bollen

3 likes

Beetje zoals gesuikerde donuts vind ik wel. Iets minder klef, van mijn bakker althans.

3 likes

Nou ja… middelmatig. Sommigen zijn goed, maar sommigen niet

35 likes

Ik vind alleen de memes die ik zelf plaats grappig :cowboy_hat_face:

4 likes

Er zit af en toe een topper tussen.

11 likes

ik vind het vooral confronterend dat ik de categorie 30-40 moest aanklikken
maar nee, het doet me vooral denken aan fb memes, screenshots van google en 9gag

16 likes

Ik vind dat er nu echt een sailor moon overkill is. Bijna elk merk doet een samenwerking ermee. Alsof elke millennial alleen maar naar Sailor Moon keek

1 like

ik keek eigenlijk meer naar dit, maar heb het idee dat dit een soort koortsdroom was want ik hoor er nooit iemand over verder

16 likes

Welke dan? Ik weet alleen jimmy choo en vans omdat ik dat toevallig net in dat andere topic lees, maar heb het eigenlijk nergens gezien

Rustahg!

1 like

Uniqlo ook regelmatig

1 like

Jaaa super pig, dat ken ik nog wel!
En Samurai pizza cats

12 likes

Zou jij geschikt zijn voor het #vanlife?

Dus met je hele gezin in een camper busje, wat de wereld rondreizen en ook je leven delen op sociale media.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Haha dat is ook het overweldigende antwoord. Verbaast me wel moet ik zeggen. Al zien de #vanlife mensen er ook nooit echt gelukkig uit.

1 like

Ik vind een stacaravan op de camping al klote. Laat staan erin rondreizen

5 likes

Ik zeg ja maar ik heb niet eens een rijbewijs.

10 likes

Alvast sterkte

3 likes