Stel je persoonlijke vraag #41

Liever nog aanmaaklimonade

2 likes

Ik moest op een gegeven moment wekelijks testen om naar college te gaan, en ook nog een poos lang bij elk verkoudheidssymptoom en voor elk familiebezoek en later voor feestjes dus dat tikt wel aan bij elkaar denk ik

dit is hier de klassieker, op zich logisch dat je het associeert met maastricht omdat dit nog dicht bij de vlaamse fruitstreek ligt en dat historisch wel lang één geheel is geweest

6 likes
Kan jij op je rug slapen?
  • Ja, met gemak
  • Ja, met moeite
  • Nee
  • Ik ben Zemraluani en ik slaap niet

0 stemmers

Jam op brood eten met;

• Niks
  • Boter
  • Mascarpone
  • Clotted cream
  • Cream cheese
  • Kaas
  • Chocopasta
  • Iew ik eet geen jam
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Pindakaas :v:

14 likes

Ohja hoe vergeet ik dat

1 like

ik heb genoeg vet om die rimpels op te vullen

2 likes

De keren dat ik op mn rug in slaap viel had ik echt bijna altijd last van slaapverlamming, dus durf ook niet zo in slaap te vallen

8 likes

Ik kan het maar krijg dan vaak last van slaapverlamming (doodeng) dus probeer het te vermijden.

6 likes

Moest het toen doen met mijn buitenboordbeugel. Drama!

1 like

Goede vraag! Niet van mij in ieder geval haha.

1 like

ja gewoon een vertaalfout van stroop

1 like

Dit mag niet als je (ver) zwanger bent en ik vind het zo kut. Ik slaap het liefst op mijn buik, dan mijn rug en dan mijn zij.

4 likes

Ok clotted cream niet op brood maar met een scone :heart_eyes:. Is wel familie van het brood vind ik

14 likes

ja same, ik krijg dan ook vaak slaapverlamming ugh

Jaa heerlijkk
Maar met wit broodje bijna net zo lekker

1 like

Ik kan niet goed op mijn rug in slaap vallen, maar word wel bijna altijd op mijn rug wakker, dus ja ik kan het wel maar niet bewust, geen idee welke optie daarbij hoort.

3 likes

Cottage cheese

2 likes

Ew

5 likes