Liever nog aanmaaklimonade
Ik moest op een gegeven moment wekelijks testen om naar college te gaan, en ook nog een poos lang bij elk verkoudheidssymptoom en voor elk familiebezoek en later voor feestjes dus dat tikt wel aan bij elkaar denk ik
dit is hier de klassieker, op zich logisch dat je het associeert met maastricht omdat dit nog dicht bij de vlaamse fruitstreek ligt en dat historisch wel lang één geheel is geweest
- Ja, met gemak
- Ja, met moeite
- Nee
- Ik ben Zemraluani en ik slaap niet
0 stemmers
Jam op brood eten met;
- Niks
- Boter
- Mascarpone
- Clotted cream
- Cream cheese
- Kaas
- Chocopasta
- Iew ik eet geen jam
- Iets anders
0 stemmers
Pindakaas
Ohja hoe vergeet ik dat
ik heb genoeg vet om die rimpels op te vullen
De keren dat ik op mn rug in slaap viel had ik echt bijna altijd last van slaapverlamming, dus durf ook niet zo in slaap te vallen
Ik kan het maar krijg dan vaak last van slaapverlamming (doodeng) dus probeer het te vermijden.
Moest het toen doen met mijn buitenboordbeugel. Drama!
Goede vraag! Niet van mij in ieder geval haha.
ja gewoon een vertaalfout van stroop
Dit mag niet als je (ver) zwanger bent en ik vind het zo kut. Ik slaap het liefst op mijn buik, dan mijn rug en dan mijn zij.
Ok clotted cream niet op brood maar met een scone . Is wel familie van het brood vind ik
ja same, ik krijg dan ook vaak slaapverlamming ugh
Jaa heerlijkk
Maar met wit broodje bijna net zo lekker
Ik kan niet goed op mijn rug in slaap vallen, maar word wel bijna altijd op mijn rug wakker, dus ja ik kan het wel maar niet bewust, geen idee welke optie daarbij hoort.
Cottage cheese
Ew