Stel je persoonlijke vraag #41

Ik ben rond dit tijdstip altijd nog wakker. Vind de nacht zo fijn maar soms wens ik dat ik ook gewoon eens om 00:00 ofzo zou kunnen slapen. Maarja dat is mn ritme niet :sweat_smile:

@Smintje gaviscon of rennie in huis? Anders suikerklontje of juist droge boterham of melk. Haaha expert hier. En op je linkerzij liggen!

9 likes

Geen zin om naar bed te gaan/te veel spierpijn om van de bank af te komen. Beetje van beiden

Lage bloedsuiker dus moest eruit om dextro’s te eten en nu zit ik nog in de adrenalinekick.

Als ik mijn opleiding heb afgerond kan ik een cringy Linkedin post plaatsen zal ik maar zeggen.

Maar uiteraard doe ik dat niet :nauseated_face:

1 like

Maar als je dat niet doet, waar moeten anderen dan hun inspiratie vandaan halen? :smiling_face_with_tear:

1 like

Hoeveel coronatesten heb jij de afgelopen drie jaar ongeveer gedaan?

• Geen
  • Eentje
  • Op een hand te tellen, minder dan 5
  • Ongeveer 5-10
  • Ongeveer 11-15
  • Ongeveer 16-20
  • Ongeveer 21-25
  • Ongeveer 26-30
  • Ongeveer 31-35
  • Meer dan 35
  • Echt zoveel dat ik het niet meer weet maar RUIM boven de 35 sowieso

0 stemmers

2 likes

Veel omdat het voor iedere lesdag moest.

7 likes

Veel omdat mijn moeder een hele kwetsbare gezondheid had.

2 likes

Liever nog aanmaaklimonade

2 likes

Ik moest op een gegeven moment wekelijks testen om naar college te gaan, en ook nog een poos lang bij elk verkoudheidssymptoom en voor elk familiebezoek en later voor feestjes dus dat tikt wel aan bij elkaar denk ik

dit is hier de klassieker, op zich logisch dat je het associeert met maastricht omdat dit nog dicht bij de vlaamse fruitstreek ligt en dat historisch wel lang één geheel is geweest

6 likes
Kan jij op je rug slapen?
  • Ja, met gemak
  • Ja, met moeite
  • Nee
  • Ik ben Zemraluani en ik slaap niet

0 stemmers

Jam op brood eten met;

• Niks
  • Boter
  • Mascarpone
  • Clotted cream
  • Cream cheese
  • Kaas
  • Chocopasta
  • Iew ik eet geen jam
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Pindakaas :v:

14 likes

Ohja hoe vergeet ik dat

1 like

ik heb genoeg vet om die rimpels op te vullen

2 likes

De keren dat ik op mn rug in slaap viel had ik echt bijna altijd last van slaapverlamming, dus durf ook niet zo in slaap te vallen

8 likes

Ik kan het maar krijg dan vaak last van slaapverlamming (doodeng) dus probeer het te vermijden.

6 likes

Moest het toen doen met mijn buitenboordbeugel. Drama!

1 like

Goede vraag! Niet van mij in ieder geval haha.

1 like