Ik neem de zangeres graag over als ze niet meer in staat is om te zingen…
Ja bij Z.alando en ik had het niet eens door en ze hebben me het zelf zonder kosten retour gestuurd. Top service!
Hoe draag jij je nagels?
- Naturel
- Gewone nagellak
- Gelnagellak
- BIAB
- Acryl
- Gel
- Acrylgel/polygel/ander soort mix van acryl en gel
- Anders
0 stemmers
En welke lengte?
- Kort
- Lang
- Iets tussen kort en lang in
- Volledig afgekloven
0 stemmers
En welke vorm?
- Round
- Square
- Squoval
- Ballerina
- Almond
- Stiletto
- Lipstick
- Flare
- Anders
0 stemmers
Vroeger wel bij celine dion en whitney houston. Nu weet ik gelukkig dat zelfs mijn gedachten mij al keihard uitlachen bij de imitatie.
Werk als verpleegkundige, dus super saai haha.
Heb jij 1 favoriete zangeres?
- Nee
- Ja
- Hmm ik weet het niet
0 stemmers
Ligt aan hoe wild ik mijn nagels geknipt heb
Ik varieer qua vorm van squoval, amandel en stiletto.
Bij de laatste twee doe ik zo kort mogelijk in die vorm.
Ik ken alleen BYOB
Maar hoe zijn jouw nagels tussen kort en lang in? Ik vind jouw nagels mega lang haha
was jij vroeger bij trefbal een defensieve speler?
- ja ik was pussy en rende alleen maar weg voor de bal en schuilde achter evt matten
- medium
- nee ik was aanvaller
0 stemmers
Ik heb een zeer lang nagelbed waardoor mensen denken dat ik lange nagels heb.
[Uploaden: 6FB00BB0-8AF4-49A8-803D-5F73E831D23C.jpeg…]
Laatste foto is zonder niets op en de eerste twee met gel op
Ja ik was zelf ook ff foto’s gaan opzoeken en je hebt gelijk! Al vind ik dit nog steeds lang en niet tussen kort en lang in
Ik liet mezelf altijd als eerste afgooien en dan vanaf de achterlijn van de tegenstander ballen opvangen en dan echt keihard van achteren op hun hoofd richten.
Loved it, vooral omdat ze dan altijd boos werden.
Gelfolie, echt een geweldige uitvinding imo. Kan het thuis doen, gaat snel, blijft lang zitten zonder chippen etc, en stuk goedkoper dan het laten doen ergens
Waar koop je dat? Wil het ook proberen!
Ik koop het op amazon (zoeken op semi-cured nail foil), merk dat ik gebruik is kalolary (had ook 1 ander merk maar die waren rot). Wel de Duitse, maar hebben ze vast ook wel op de Nederlandse (of misschien ook wel op bol). Staan ook wat posts over in het Nagellaktopic.
Bij ons werd er altijd iemand aangewezen die ‘schijndood’ was en diegene moest dan de hele tijd achter de achterlijn blijven om mensen uit het andere team af te gooien en mocht nooit terug het veld in. Mijn favoriete positie.
Ja of ik mijn knuffel van vroeger aan haar wilde verkopen!! Het ging in een topic toen over of je, je knuffel van vroeger nog hebt en toen kreeg ik daar een dm over. Volgens mij meerdere forummers.
Dit is wel de meest accurate, mss dat drinkt en klaagt over het weer er nog bij kan.
Edit: kijk mij 50 jaar later reageren op een poll.