Stel je persoonlijke vraag #42

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #41 - #5129 door Gelatelli.

Eerdere discussies:

1 like

Maar is dat dan vooral voor kind(eren) of verkies je het zelf ook echt boven alleen met (mogelijke) partner? Slaap je zelf zo ook fijner?

Edit: oh nieuw topic, @Fishing

2 likes

Ja ik heb dr totaal geen last van? We hebben dus een breed bed en op deze manier slaapt iedereen op een prettig manier.
Wij beginnen dus wel samen in bed, want ze beginnen (eigen keuze van kids) 9/10x gewoon in hun eigen bed. En de ene dag hoor je rond 2:00 getrippel op het laminaat en klimt er een bij, de andere keer pas rond 6u.

3 likes

Ik delete m ff uit de oude en zet m hier neer want dit is verwarrend haha

Zou jij graag met je kinderen in 1 bed slapen?

  • Heel graag!
  • Moh lijkt me wel gezel
  • Nee lijkt me niks, alleen als het echt nodig is
  • Ik ga nog liever dood

0 stemmers

Inspiratie: ik keek net YouTubers die met al hun kinderen in één bed sliepen en vroeg me af of dat appeal heeft

Ik heb vroeger nooit bij m’n ouders in bed geslapen en ook nooit die behoefte gehad en dat geef ik graag door aan mijn toekomstige kinderen.

4 likes

Ik vind het best gezellig. En ik vind het echt heerlijk dat ik nooit m’n bed uit hoef als ze ontevreden is.

4 likes

Ik sliep in bed met mijn moeder tijdens een sikkelcelaanval, mijn pa verhuisde naar de zetel. In zulke situaties moet dat en anders gewoon oprotten en naar je eigen bed.

17 likes

Voordat ik na kan denken over wel of geen kinderen in mn bed ben ik eerst nog even aan het bijkomen van het feit dat er mensen zijn die denken dat miljardairs slimmer en beter in hun werk zijn dan anderen en dat hun geld terug vloeit in de maatschappij

40 likes

Haha ik wil echt een icoontjenaast die namen zodat je voortaan elke discussie kan overslaan

10 likes

Dit zou betekenen dat ik kinderen zou hebben en dat op zich is al een harde nee :sob::sob::sob:. Laat mij lekker leuk doen met kinderen van anderen en de sores en het opvoeren voor de ouders please :grimacing:.

Wij mochten vroeger echt nooit bij m’n ouders in bed? Dat was vroegah wel een 1,40m maar toch. Ik werd als ik jankte op de zolder gezet in een campingbed :tipping_hand_woman:. Dat is wel een miniem traumaatje geweest maar is helemaal goed gekomen.

Lig je daar straks met je 12-jarige en 7-jarige ofzo in één bed met je vent. Ik ga liever dood ja.

8 likes

Toen m’n zoontje een baby was was dit vooral praktisch en gemakkelijk (niet op moeten staan voor nachtvoedingen = meer slaap voor iedereen), nu klinkt het gezellig maar in praktijk woelt en wroet ie zo hard dat ik niet meer slaap.

4 likes

Ja ik herinner me dus dat als ik vroeger in bed bij m’n ouders mocht (pas sochtends, mocht en wilde er niet echt slapen) ik ze altijd trappen gaf haha. Dus dat was ook snel afgelopen.

2 likes

Dat en ook vingers op plekken waar ze niet horen - probeer maar eens te slapen terwijl iemand in je neus /mond ligt te keuteren. Maar hij is nog klein, dus ik neem het er met liefde (en liters koffie) bij op de momenten dat hij er nood aan heeft.

1 like

Volgens mij is dat gewoon het einde van je seksleven

9 likes

Dat hoeft dus niet perse in bed natuurlijk…

2 likes

Iets zegt me dat de kans op ergens anders niet per se groter wordt met jonge kinderen

24 likes

Hoe bestaat het dat hier langer gediscussieerd wordt over of niet bestaanden kinderen bij je in bed zouden slapen dan over OF HET GELD VAN MILJARDAIRS TERUG VLOEIT NAAR DE SAMENLEVING MENSEN KOM OP???

25 likes

Want we proberen die miljardairs hier te overtuigen om dat geld terug in de samenlevering te laten vloeien? Denk dat er hier genoeg zitten inderdaad.

5 likes

Tot en vanaf een bepaalde leeftijd. Heel klein niet, want niet veilig. En ouder dan een jaar of 5 ook niet denk ik. Ze is nu 1,5 en heel ziek geweest (griep) 6 dagen lang 3 weken terug en toen bij ons in bed beland voor het eerst en dat bevalt dr wel.
Ze slaapt heel rustig tussen onze kussens in (hebben een groot bed), word 1 keer per nacht een halve seconde wakker en wurmt zich dan als klein lepeltje bij 1 van ons en dan slaapt ze weer verder tot 8 uur. Nog nooit zulke relaxte nachten gehad sinds ze geboren is.
Maar ze moet wel weer een keertje terug ja.

14 likes