Ik vind dat echt heel lekker! Ze hadden vorige zomer ook venco-ijs en vooral die krijtijsjes waren fantastisch. Dus die pasta zou ik ook zeker kopen. En dan combineren met vlokken
Wat vind jij het meest irritante insta/TikTok liedje van het moment (ik heb alleen insta dus sorry als het oud is, en ik ben er waarschijnlijk een hoop vergeten). Ik heb even van alle liedjes de catchphrase genomen ipv de artiest en naam, zodat je meteen ziet (hoort haha) welke het is
- Dumb ways to die
- You will be popular
- Horrified looks from everyone in the room
- Denial is a river in Egypt
- All the pretty girls walk like this
- Im the problem itās me
- I can buy myself flowers
- I made you look
- I have this thing
- I never wanna see you again
- Sometimes all I think about is you
- I wish I was a baller
- Oh No
- Een andere namelijk:
0 stemmers
im the problem, vooral omdat het taylor swift is
denial is a river in egypt vind ik daarentegen hilarisch
Ik ben blij dat Oh, no uitgefaseerd is
All pretty girls walk like this vind ik alleen leuk als het om dieren gaat
Oh no die ben ik vergeten!
Of Iām not your mother. Tot nu toe het kutste nummer van dit jaar
oh wow helemaal vergeten ik vind haar echt de allervervelendste muzikant allertijden
Hoezo doen niet alle opties een belletje rinkelen bij me. Ik spendeer veel te veel tijd op tiktok maar toch herken ik sommige niet meteen.
Mocht iemand nog een I donāt have a problem, I donāt have a problem enz tiktok tegenkomen dm m ff naar me, heb t geluid nodig maar kan t niet vinden.
Dream on van aerosmith met die fucking gil
Haha ja misschien omdat ik vooral voor mezelf de meest irritante heb genomen die telkens in mijn hoofd rondspoken en dan met name die catchphrase de laatste dagen: duuuumb ways to dieee
hoe lang gaat het duren voordat een forummer komt posten iK VoEl mE zO oUD
meteen dus
Ooooooh ja ook die vergeten.
Geloof mij, wees blij dat je nog nooit Iām not your mother van Megan Trainor hebt gehoord
Ik vind dat refrein echt te aanstekelijk
Youāre nothing but a bum, bum, bum, bum, bum
Voor mensen die dit niet kennen. Dit is op de melodie van Mr Sandman.
Meghan, Miley en Taylor
En deze zou er nog bij moeten:
Green, green grass, blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Meestal zie je dan een cringe filmpje van familieleden die samen een soort jumpstyle dansje doen, weet iemand wat ik bedoel?
1 april grappen van merken/winkels moeten ook op 1 april gedeeld worden en niet nu al
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Nee op mijn werk gaan we dit ook doen en niemand werkt in het weekend dus moet al eerder
Edit oh grapje je zegt van merken sorry
nee beter zoān lange aanloop vanaf januari naar de otknoping van de grap op 1 april zoals we in augustus pepernoten eten