Stel je persoonlijke vraag #42

Als de sfeer echt kut wordt op het forum, trekken mensen denk ik vanzelf weg. Dus meer de sfeer na de rel lijkt mij bepalend.

2 likes

Misschien als blijkt dat er allemaal pedoseksuelen op moeder en kind blijken te zitten ofzo? Geheim reptielennetwerk ergens achter zit?

3 likes

Ja ligt aan de rel
Als er een rel is dat gesprekken uit een appgroep uitlekken waar mensen belachelijk worden gemaakt denk ik dat het aantrekt (maar dat iedereen wel heel boos en verontwaardigd is etc.) En dat er ook mensen weggaan, maar dat de status quo een beetje blijft

Als er een rel is dat alle gegevens van forummer ten onrechte zijn verzameld en doorverkocht aan extreem rechtse partijen zodat die alle forummers kunnen gaan bedreigen denk ik wel dat het klaar is ja dus misschien bestaat het wel

6 likes

Dat eerste is toch al eens gebeurd. Toen was er 1 middag wat verontwaardiging en verderā€¦ niks.

6 likes

Dit soort dingen zijn al geweest. Dr was in t begin een prive chat voor de mods en toen ging een vage mod weg en die bracht dat toen in een hele dramatische goodbye post (nja heel topic was er voor geopend) ter sprake.

1 like

LOL, die anonieme polls zijn niet eens de moeite waard om over te roddelen.

2 likes

Ja ik denk dat mensen daar sws ook veel in trollen. En zijn vaak toch niet interessant

Ik sowieso.

3 likes

Volgens mij is dit wel meer dan eens gebeurd, maar er worden nooit (ik kan het me althans niet herinneren) namen genoemd dus op wie moet je dan verontwaardigd blijven? Het hele forum? Terwijl het misschien maar om drie of vier forummers gaat

ā€œHet forum is geen veilige plek meeeeeerā€
Nee, je moet gewoon niet van alles over A. B. C. D. plaatsen.

Net als de vorige keer :roll_eyes: :sweat_smile:

1 like

Nou wellicht maakt deze vraag zodanig veel los dat we nu ten onder gaan

2 likes

Wow! Welk forum :eyes:

2 likes

Oh in dat gevalā€¦

Hahaha wel echt typisch iets voor gurugossip vind ik

7 likes

Hoelang heb jij je huidige bank?

  • < 6 mnd
  • 6 tot 12 mnd
  • 1-3 jaar
  • 3-5 jaar
  • 6-8 jaar
  • 9+ jaar

0 stemmers

En welk cijfer geef je aan je bank qua zitcomfort, kwaliteit Ć©n uiterlijk?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Als de bank niet grijs zou zijn dan 10. Maar grijs. :smiling_face_with_tear:

3 likes

ik vind hem prachtig maar hij zit echt voor geen meter. maar ik wil ook geen andere bank, dus het leven is lijden.

8 likes

@Ginger ben nu wel benieuwd naar je bank natuurlijk!

Haha snap ik! Het is de Flint van Leolux in een donkerblauwe stof. Zit fantastisch en ik vind m heel erg mooi, was precies wat we zochten! Zijn er na 1.5 jaar nog altijd heel erg blij mee

4 likes

Op EGF in ieder geval. Hier werd dat ooit eens beweerd. Maar die persoon plaatste zulke anonieme berichten dat het mij heel sterk leek. Neemt niet weg dat we dat soort meldingen wel serieus nemen maar we daar weinig aan kunnen doen. Dus ik zou vooral nog een keer zeggen: let op met wat je post.

1 like