Laten we het maar houden op asking for a friend😅
Heh ik vind dit zo’n gekke vraag haha, hoezo stiekem? Kan me daar echt niks bij voorstellen, in mijn relatie zou het prima zijn om iemands hand vast te houden in het bijzijn van de ander en zou het dus ook niet stiekem hoeven. Maar stiekem impliceert dus al dat de partner er niet oke mee is denk ik?
Niet vreemdgaan als in vuile hond mijn huis uit nu ik wil je nooit meer zien. Maar ik zou het wel heel naar vinden als mijn partner langere tijd de grenzen opzoekt (zoenen = vreemdgaan dan?) met iemand. Appjes sturen, flirten, hand in hand lopen, met je hoofd bij iemand anders zijn. Maar niet gezoend, dus je doet niets verkeerd! Zou dan denk ik liever hebben dat hij het bed deelt met een willekeurig persoon waarvan hij de volgende ochtend (bij wijze van spreken) de naam niet meer weet.
Heb jij vandaag blote benen?
- Ja, onder een lange jurk/rok
- Ja, onder een kortere jurk/rok/shorts
- Nee
0 stemmers
Hopelijk vandaag met mijn kameraden
Maar eigenlijk niet denk ik? Hoogstens om mijn ouders of een ouder familielid ofzo te ondersteunen.
Ik ben nu eigenlijk heel benieuwd naar de specifieke situatie van die ‘vriendin’. Ik kan me er zo niks bij voorstellen.
Ligt eraan voor welke kinderen. Ik heb zo mn voorkeur haha.
Nee maar besef net ja, als je een overvolle concertzaal probeert te verlaten zonder elkaar kwijt te raken in de menigte.
Nou voor de context dan haha: die vriendin zat in een auto met partner en een paar van zijn vrienden. Ze zat midden op de achterbank, was lichtelijk beschonken en een van die vrienden pakte haar hand stiekem/onopvallend vast en dat vond ze dus eigenlijk wel fijn en zo hebben ze de hele terugrit gezeten. Partner en andere vrienden hadden dus niks door maar verder is er ook niks gebeurd of aan voorafgegaan ofzo.
Als je het zo uittypt lijkt het alsof je het over een stel pubers hebt.
Stiekem is sws
Met mn beste vriendinnen eigenlijk heel vaak
Ik zou dit als partner misschien niet chill vinden, maar tegelijkertijd vind ik het wel context afhankelijk. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je dit ook in een vriendschapsituatie doet. Was er sprake van seksuele spanning of vond ze de warmte/contact met iemand die ze (goed) kent gewoon fijn? Dat maakt wel echt het verschil vind ik. Maar in het laatste geval hoef je dat dus ook niet te verbergen lijkt me.
Vandaag voor het eerst onder een lange jurk tot net boven de enkel. Maar ik twijfel nog of het niet te fris/zomers is.
Haha grappig, ik moest meteen aan een auto denken, want ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, ook achterbank, alleen was ik vrijgezel en die gast niet, maar dat was echt ELECTRICITY toen hij mijn hand vastpakte, en dat de drie anderen het niet door hadden, maar wel zo dichtbij zaten, maakte het natuurlijk extra spannend.
Is verder niks gebeurt (hij had wel een vriendin), maar kan de situatie nog levendig voor de geest halen inclusief het gevoel en ja ik weet niet hoe hij zich voelde, maar dat schuurt op zijn minst dicht tegen vreemdgaan aan. Als hij net zo veel lading voelde als ik dan was het niet oké.
Ja same here. Heb nu ook een jurk tot mn enkels + spijkerjasje, maar twijfel of het niet te fris is. Tis hier 19 graden, maar niet mega zonnig. Denk dat ik toch maar voor een chino met een tshirtje ofzo ga
Ja op mn werk super vaak
Haha ik twijfel ook zo erg! Gisteren was het hier 19/20 graden en toen wel wat langer jurkje aan gehad en was prima. Nu is het hier 15… hmm… en vanmiddag naar het strand waar je of achter het glas wegbrandt of wegwaait.
Zou jij daten met iemand die dezelfde naam heeft als je vader/moeder of broer/zus?
- Ja, boeit me niet
- Mijn partner heeft dezelfde naam als mijn vader/moeder/broer/zus
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Als ik daar ook nog op moet gaan selecteren blijft er helemaal niks meer over
Ik denk als ik met iemand wil daten die dezelfde naam heeft als mn vader ik voor een wat oudere griek moet gaan. Dus nee dankje.
Spyridos