Stel je persoonlijke vraag #43

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #42 - #5106 door FredPaillet.

Eerdere discussies:

1 like

O

7 likes

Pindakaas

  • Met stukjes
  • Zonder stukjes
  • NVT

0 stemmers

5 likes

Ligt eraan wat voor stukjes

6 likes

stukjes poep

17 likes

Zijn er andere soorten dan met stukjes pinda dan?

3 likes

Zou jij dat wel willen, 500 dagen in een grot? Dat is zonder daglicht, geen menselijk contact je kan alleen berichten via de laptop sturen en daar komt geen reactie op, je kan wel iets van hobby’s doen en je mag je avontuur filmen.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik zou dit voor 15 miljoen ofzo wel overwegen maar anders echt no fucking way

20 likes

Wow, wat een smaken! Nu snap ik waarmee ze die pindakaaswinkels vullen haha. Zijn er ook lekkere smaken vind je? Ben nu wel benieuwd welke de “lekkere” stukjes zijn

1 like

Pindakaaswinkel

  • Doodnormale winkel
  • Witwaspraktijken
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

Wow super interessant, jammer dat er zo weinig info wordt gegeven. Vraag me af wat ze al die tijd heeft gegeten? En hoe ging zij naar de wc, die grot was maar 12 m2?

6 likes

Overbodig

17 likes

haha ja dat sowieso. maar door een gesprek hier van een tijd geleden valt het me op dat de winkels altijd op toplocaties zitten terwijl er nooit iemand komt muv een enkele verdwaalde toerist

8 likes

Ze doen er ook workshops je eigen pindakaas smaak maken.
Best wel lachen om te doen (heb ik gedaan)

3 likes

Ik vind het ook een heel raar fenomeen, net als die pepernotenwinkels.

Ik hou van pepernoten hoor en ook best van pindakaas, maar waarom inderdaad een enorm pand met 100 soorten in de duurste winkelstraten van de stad?

Bij de appie hebben ze ook wel andere soorten pindakaas en anders strooi je er hagelslag op of smeer je samen met sambal. En de van Delft pepernoten zijn ook gewoon bij de appie te koop. Zelfs van eigen merk hebben ze marshmallow met knettersuiker pepernoten en weet ik t wat.

Ik snap dus ook geen zak van die winkels.

5 likes

Zwaar overrated

5 likes

Hahaha, dit is eigenlijk precies wat ik ook dacht, dus toch niks gemist

1 like

haha maar bijna niemand heeft er toch een positieve uitgesproken mening over? hoe vind je het dan overrated?

4 likes

Geen witwaspraktijken maar ook geen doodnormale winkel. Gewoon een trieste winkel, met hun merch, echt treurig

11 likes

RIP Oprah :joy:

1 like