Stel je persoonlijke vraag #43

Haha ja ik kan wel een thee doek strijken bij wijzen van. En dus ook m’n wikkeljurk wel (wat basically een grote lap is). Maar een overhemd/blouse goed strijken?! Dat is wel wat anders en dat kan ik echt niet :sweat_smile:

2 likes

Ik ben in zo’n loophole op Tiktok beland en heb 20 filmpjes hiervan gezien dus eigenlijk heb ik de film dan wel gezien :smiling_face_with_tear:

6 likes

Nee bedoel inderdaad wel echt het corps. Gewone studentenvernigingen waar je je gewoon bij kunt aansluiten is niet zoveel mis mee volgens mij

1 like

Ik was in mijn studententijd lid van AEGEE, een Europese studentenvereniging met als doel het bevorderen van de integratie van studenten overal in Europa (ja dit heb ik even van Wikipedia geplukt). Als ik dat aan mensen vertel merk ik dat de meesten er nog nooit van gehoord hebben, terwijl het (in Europa) een groot netwerk is en echt heel leuk! Of mensen denken dat je alleen lid kan worden als je Erasmus doet of zo, terwijl dat niet zo is (ik heb zelf nooit Erasmus gedaan).

Model United Nations gaat volgens mij meestal via de universiteit (dat was toch zo bij de mijne), maar bij AEGEE zitten sowieso types die dat soort dingen leuk vinden haha. Ik herinner me vooral de reisjes en de international drinking nights waarbij iedereen een fles drank uit het thuisland meebrengt :woozy_face:.

4 likes

Mijn moeder stuurde een foto van een kast en vroeg of ik dat misschien wat vond (moet nog wat nieuwe kledingkasten/rekken). Ik zei, nee dat lijkt me niks om eerlijk te zijn. Vervolgens appte ze, nou zeg, je bent me soms iets te eerlijk! En dat ze vaak veel opmerkingen van mij moet slikken. Huh ik zie er dus zelf echt geen kwaad in hoor?

Is mijn reactie lullig/bot?

• Ja zeker
  • Nou helemaal niet
  • Misschien een beetje

0 stemmers

2 likes

Ja dat sugarcoaten heeft toch echt niemand wat aan. Dat vind ik pas irritant. Ik weet wel dat ik uit impulsiviteit soms dingen eruit floep maar dit. Had ik moeten zeggen, ja mooie kast mam! Maar ik denk er nog even over na :). Buuuh

2 likes

Lullig/bot vind ik je reactie niet en ik neem aan dat je moeder je al langer kent dan vandaag en weet dat je eerlijk je mening geeft.
Ik ben zelf wel van het sugarcoaten denk ik, want ik had in jouw geval waarschijnlijk iets als ‘dankje maar dit past niet zo bij de rest van mijn interieur’ oid geantwoord.

4 likes

Ik heb me ooit ingeschreven bij de grootste kakkerclub van Den Haag en ben na 1 avond ontgroening gestopt. Ik vond het echt verschrikkelijk. Ik heb heel de avond afgevraagd waarom ik me zou moeten laten vernederen om ergens bij de mogen horen en dat voelde zo slecht.

Vond het ook heel naar/vreemd dat ik op donderdagavond nog een biertje stond te drinken met die mensen en op vrijdagavond stonden ze tegen me te schreeuwen en te doen alsof ik stront was.

3 likes

Zeg jij:

• Ik ga even naar de ‘naam winkel’ / dit is van de ‘naam winkel’
  • Ik ga even naar ‘naam winkel’ / dit is van ‘naam winkel’

0 stemmers

2 likes

Ik zat ook bij aegee en vond het echt kut :no_mouth:
In mijn tijd was die harde kern (commissie of hoe noem je dit) zo niet leuk en uit de hoogte. (Had er wel vrienden gemaakt, maar daar sprak ik eigenlijk alleen buiten de vereniging mee af).

1 like

Haha ik ken juist best veel mensen die hierbij hebben gezeten! Klonk altijd wel als een leuke vereniging:)

Edit: lees net @Marsepein haar ervaring, wat stom dat je het daar niet naar je zin had. Ik hoorde er veel leuke verhalen over, maar verschilt dan denk ik ook weer per stad.

1 like

Ja, vriendin van me zat in Groningen en ik was een keer mee naar een borrel en die was wel heel leuk!

2 likes

Haha ik ook!
Ook groningen @Marsepein

3 likes

Met lidwoord eerder bij een afkorting (de c&a)en zonder lidwoord als het door kan gaan voor een persoon (Albert Heijn).

Kunnen jullie thuis goed ontspannen?

• Ja, absoluut
  • Eerder wel dan niet
  • Nee
  • Eerder niet dan wel

0 stemmers

Mij lukt dat niet omdat ik altijd wel een klusje voor mezelf heb dat “moet” gebeuren.

2 likes

Ga nog liever dood. Het idee dat familie dat ziet of mensen van je werk, je toekomstige kinderen etc. Ook al is het dan misschien onder de dekens ofzo en heeft iedereen seks in de wereld in principe. Ik zou me echt heel naar voelen.

20 likes

@anon50301661 wooooow Model UN!! Zoveel herinneringen

2 likes

Oh totaal niet. Ik zit momenteel te twijfelen of ik naar het winkelcentrum ga omdat ik beter tot rust kom in de overvolle h&m dan thuis waar ik ga wassem/stofzuigen en andere zaken van m’n todo list oppak.

2 likes

Haha ja zag ik ook, maar kan ook verkeerd gestemd zijn natuurlijk. Ik vond dat in oh oh cherso ook zo genant met roos en sniper. Maar toen had ik nog geen seks dus misschien dat ik het extra erg vond. Die van geordie shore enzo hebben nu ook allemaal kinderen en nee die gedachte dat je familie dat terugziet :woozy_face:

2 likes