Wel eens…?!
All day everyday baby
Van welk merk zou je het liefst een item hebben?
- Dior
- Chanel
- Louis Vuitton
- Burberry
- Versace
- Gucci
- Givenchy
- Armani
0 stemmers
Een chanel classic flap bag staat echt al jaaaaren op mijn wishlist. Toen ik hem wou was die rond de 3000 euro, ondertussen is die volgens mij al 6000.
The original Burberry trenchcoat
Wat ik het duurste kan verpatsen, ga ik daarvan lekker op vakantie ofzo
Voor mensen met een huisdier.
- Ja, voor een kat
- Ja, voor een hond
- Ja, voor een ander dier
- Nee, ik heb geen verzekering voor mijn huisdier
- Ik heb geen huisdier
0 stemmers
Nope, konijn is te oud voor een verzekering.
Ik had het ook nooit voor mijn kat, maar begin nu te twijfelen omdat hij ook bijna te oud is om nog te kunnen verzekeren.
Givenchy pandora tas
Maar liever bepaalde boots van Ann de Meulenmeester. Sinds ik deze boots in 2008 bij een influencer zag, wil ik ze.
Of toch een Balenciaga Motorcycle bag maar dan een oudje van 10+ jaar geleden.
Als ik nu 1000 euro moest verpatsen aan 1 item dan kocht ik het liefst:
- 1 jas
- 1 paar schoenen
- 1 tas
- 1 sieraad
0 stemmers
Wat voor sokken draag je meestal bij sneakers? Geen sokken is niet stemmen.
- wandelsokken
- sport sokken (bijv. van die witte)
- basic enkelsokken
- sokken met een printje (bijv. van happy socks)
- kousenvoetjes
- is afhankelijk van het soort schoen (bijv. andere sokken bij allstars dan een paar lage nikes)
0 stemmers
Beste cadeautje voor Moederdag is
Ik ben niet in het land met Moederdag en wil iets laten bezorgen. M’n moeder is een grote zoetekauw, dus vandaar dat ik deze hele originele opties bedacht had
Ik heb de doos van patisserie Simone eens bij mijn moeder laten bezorgen en zij was er heel blij mee! Super lekker allemaal.
Echt… uhm… leuk
De tijd van onbezorgdheid en 15 wodka red bull atten zonder issues is voorbij .
Ik vind eerlijk gezegd de Gucci tassen die ik de laatste tijd zie van lagere kwaliteit dan Chanel tassen. Zelf vind ik Louis Vuitton dan nog boven die 2 uitsteken qua design en kwaliteit. Maar de prijs is niet veel beter haha.
Edit: zelf wil ik trouwens ooit graag een zijden Versace blouse, dus vind dat ook nog een optie voor het geld.
Die heb ik gekregen van mijn moeder!!! Maar dan met lieve dochter ipv lieve moeder. Ik dacht dat ze die tekst zelf had bedacht. Niet dus
Inclusief ontbrekend woord?
Nee dat dan weer niet