Ik vind het ook niet persé iets met leeftijd te maken hebben. Ik vind mensen die straalbezopen zijn gewoon strontvervelend en ik vind het daardoor een afknapper met daten.
En ik haat mensen die dronken achter het stuur gaan zitten.
Ik vind het ook niet persé iets met leeftijd te maken hebben. Ik vind mensen die straalbezopen zijn gewoon strontvervelend en ik vind het daardoor een afknapper met daten.
En ik haat mensen die dronken achter het stuur gaan zitten.
Ik denk dat bijna iedereen deze mensen haat
Dit was een onderwerp dat deze ter sprake kwam op whatsapp onder een groep van 5 vrouwen en onze meningen lagen nogal ver uit elkaar, maar iedereen had wel een duidelijke mening.
En aangezien de leeftijden hier ongeveer overeenkomen met van die groep vrouwen, was ik benieuwd hoe hier over dit onderwerp werd gedacht.
Ja dat denk ik ook wel ja. Maar toch nog steeds genoeg mensen die het blijven doen.
Klopt hoor, vandaar ook mijn ‘bijna’ alle mensen.
Mijn enige grens is dat het verschil maakt of je jezelf er alleen mee hebt (kater, hangxiety, te veel geld uitgeeft) of anderen schade toebrengt (emotioneel, fysiek, seksueel etc.).
En ik weet dat die grens nogal moeilijk is. Maar iets te veel praten, niet goed uit je woorden komen of stom dansen lijkt me echt geen big deal. Naast dat verplichtingen en dergelijke er niet onder moeten lijden.
Alsof je leven voorbij is op een bepaalde leeftijd. Doe gewoon lekker wat je leuk vind.
Deze poll leest als het beeld van de dertiger die kinderen heeft en eens per jaar uitgaat of naar een trouwerij en die zich dan afvraagt of hij bij hoge uitzondering een keer dronken mag worden.
Ik vind dronkenschap idd hinderlijk zoals @Solee beschrijft en anderen last van jou hebben. Maar ik zie echt de link niet met leeftijd.
Vind ‘t vooral voor mezelf niet kunnen omdat ik sinds ik 30+ ben zieke katers heb van 3 dagen en dat trekt deze vrouw gewoon niet meer 🥹
Bij mij precies hetzelfde. Dan begin ik aan een sjaal en is ie voor een stukje af, stop ik er weer mee. Ik ben zo impulsief haha
Wel eens…?!
All day everyday baby
Van welk merk zou je het liefst een item hebben?
0 stemmers
Een chanel classic flap bag staat echt al jaaaaren op mijn wishlist. Toen ik hem wou was die rond de 3000 euro, ondertussen is die volgens mij al 6000.
The original Burberry trenchcoat
Wat ik het duurste kan verpatsen, ga ik daarvan lekker op vakantie ofzo
Voor mensen met een huisdier.
0 stemmers
Nope, konijn is te oud voor een verzekering.
Ik had het ook nooit voor mijn kat, maar begin nu te twijfelen omdat hij ook bijna te oud is om nog te kunnen verzekeren.