Stel je persoonlijke vraag #44

Ga je hoofd uit. Zoek dopamine op een andere plek ipv (online) aankopen die heel kort een boost geven.

12 likes

Hoe veel zou jij uitgeven aan een cadeau voor je manager die weg gaat, maar wel binnen het bedrijf blijft? De samenwerking was relatief kort maar mede door die manager ben jij wel gegroeid in je functie.

• €0 - €10
  • €10 - €20
  • €20 - €30
  • €30 - €40
  • €40 - €50
  • €50 - meer

0 stemmers

1 like

Ik denk niet dat ik een cadeau zou geven

23 likes

IMG_2091

20 likes

vond jij vroeger het beroep steward(ess) glamoreus/cool/gaaf/iets van aanzien hebben?

• ja
  • neutraal
  • nee

0 stemmers

en nu?

• ja
  • neutraal
  • nee

0 stemmers

Omdat het ging over huilen om t huilen bij kleuters: doe je dat wel eens? Mokken om het mokken, sulken, boos blijven doen terwijl je niet echt meer boos bent etc.

• Ja en vind ik prima
  • Ja en wil ik veranderen
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee nooit gedaan

0 stemmers

En als je een partner hebt, doet die het wel eens?

• Ja
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat doe je dan?

• Ik probeer diegene beter te laten stemmen zoals drinken brengen, vragen wat er is etc
  • Ik laat diegene even z’n gang gaan
  • Ik zeg er iets van

0 stemmers

1 like

Ik had enorme vliegangst (en nog steeds een beetje) dus had altijd medelijden met stewardessen alsof ze elk moment konden neerstorten.

2 likes

Nu 8 jaar samen en volgend jaar gaan we samenwonen. Een weloverwogen beslissing omdat ik vind dat ik eerst op eigen benen moet leren staan (alleen wonen). Mijn vriend moet een aanvulling op mijn leven zijn ipv dat ik mijn identiteit aan de relatie ophang.

14 likes

Een collega van me werkt parttime zodat ze ook parttime als stewardess kan werken. Bevalt haar heel goed, die afwisseling.

3 likes

Ik blijf wel eens mokken maar dan ben ik ook echt nog wel geïrriteerd. Het is dan wel goed enz, en de ‘dader’ kan dan niet nog meer doen om het goed te maken maar ik kan mn gevoel dan nog niet loslaten.

2 likes

“Omg ik heb en 3-daagse BCN en daarna ga ik IPB-en naar Singapore met de 737”
Word echt helemaal gek van die video’s :joy:

7 likes

Ja heel!

1 like

Hoe is jouw emotieregulatie?

• Prima, dankje
  • Fantastisch
  • Matig
  • Slecht
  • Gaat je geen reet aan

0 stemmers

Ik kan bcn alleen maar lezen als bacon.

Zie jij nu ook overal naaktslakken

• Ja echt overal
  • Nee nergens
  • Een paar maar niet dat je zegt nou veel zeg

0 stemmers

3 likes

Ik ben heel bang voor naaktslakken (ja, I know) en heb nu al meerdere keren exposure therapie gedaan door gewoon hier het grasveld in te lopen. Overal van die oranje beesten :nauseated_face:

1 like

Ben je bang dat ze jou heel langzaam aanvallen?

23 likes

Heb je wel een orgasme gehad tijdens een (seks)droom/terwijl je sliep?

• Nee
  • Ja, een enkele keer
  • Ja, vaker

0 stemmers

3 likes

Domino day

• Was leuk!
  • Ken ik wel, keek ik niet
  • Vond ik stom
  • Ken ik niet

0 stemmers

1 like

Domino day was echt de highlight van m’n jaar geloof ik. Zo tof vond ik dat. Wilde als ik later groot was ook graag meedoen maarja helaas

14 likes