Stel je persoonlijke vraag #44

Dit telt niet helemaal, maar ik heb een elektrische bakfiets, omdat ik in een dorp woon en wij de kinderen naar verschillende (opvang)locaties brengen en halen. Ik heb op mijn gewone fiets maar 1 zitje dus vandaar de bakfiets en daarnaast wonen wij vlakbij een heuvel, waar ik never tegenop ga fietsen met een kind achterop.
Wij hebben allebei een auto en doen nu veel met de auto, maar ik ga binnenkort dichterbij werken en kan dan met de fiets, dus toen leek mij dit wel een goed excuus voor een elektrische bakfiets.

2 likes

Heb de elektrische fiets van m’n vader gekregen en ik fietste eerst echt alleen als het moest en nu doe ik veel meer dingen op de fiets (en niet allemaal op turbostand hahaha). Vind het ideaal.

Maaaar het is ergens ook levensgevaarlijk want je kunt er veel te hard op rijden. Zou eigenlijk helmplicht moeten zijn. Ik draag er zelf ook geen :upside_down_face: maar probeer wel op m’n snelheid te letten.

6 likes

Oops

Zou je dit willen eten? Een mega snoepje?
Edit: hoeft natuurlijk niet in 1 sessie op. Een doosje autodrop is ook 280 gram

  • Ja, cadillacs all day
  • Nee, te groot/te veel
  • Nee, lijkt me onhandig te bewaren
  • Ja, voor de grap
  • Anders


0 stemmers

1 like

Het lijkt me helemaal niet lekker wanneer hij zo groot is. Geen idee waarom, maar ik vind het idee echt smerig terwijl ik de normale versie lekker vind.

12 likes

Wel de donkere

5 likes

Gewoon omdat het kan en ik het fijner vind dan een gewone fiets

4 likes

Ik zou er graag een willen voor mijn werk. Fiets 22 km op een dag en denk echt dat mijn knieën me dankbaar zouden zijn, maar ik kan het onderhoud gewoon niet betalen. En de onverwachte kosten van een kapotte accu zou ik ook niet zo kunnen ophoesten.

1 like

Ik heb om deze redenen eentje van Swapfiets, fiets 25 km per dag met heuvels. De kosten zijn dan heel duidelijk en je kan het evt een paar maanden uitproberen. Voor mij scheelt het de helft met OV kosten!

Ja heb daar over nagedacht, maar mijn principes houden me tegen. Als Delftenaar weiger ik mijn stad verder met die blauwe banden te vervuilen :laughing:

1 like

Snap ik ook hoor haha. Echt heftig die hoeveelheden.

Ik vind snoep wel lekker maar eet het niet vaak omdat ik niet kan stoppen met eten en dan krijg ik een sugar high en daarna een dip. Dus dit ding zou ik waarschijnlijk in Ă©Ă©n keer opeten, slecht idee.

2 likes

Het is een stuk lichter met 2 kinderen op de fiets en dan een elektrische fiets. Anders trap ik me het ongeluk. Nu fiets ik veel meer met ze.

Ik vind dit echt een interessant onderwerp. Ik laat mijn kind heel veel zelf doen en misschien kan dat soms als irritant worden gezien. Bijv flessen inleveren in de winkel, het duurt nauwelijks langer als zij het doet maar de meneer achter me zei de vorige keer “nou u neemt de tijd” op een sarcastische toon terwijl eigenlijk de automaat het tempo bepaalt. Mensen raken dan gewoon geïrriteerd omdat ze denken Ohnee een KIND.
En op feestjes, als mijn kind welkom is verwacht ik ook iets van een kindertafeltje met een schaaltje eten waar ze dan zelf mogen pakken. Als de setting zo is dat kinderen niks mogen dan vind ik kinderen niet welkom en laat ik ze liever thuis. Dat is ook prima maar je kan niet van een kind verwachten dat ie zich gedraagt als een kleine volwassene. Kinderen moeten ook leren hoe ze zich gedragen en hoe je omgaat met een schaal hapjes. Je kunt ze niet opsluiten tot ze 8 zijn en dat ze het dan “ineens” kunnen. Ze moeten mee en leren. En leren kost tijd en soms valt er wat of wordt er iets vies. Maar ik loop niet de hele tijd Nee en Pas op en Niet doen te schreeuwen. Werkt toch niet en is ongezellig.

50 likes

Ik denk dat ik een beetje zou schrikken als mn partner gaat huilen. Doodnormaal als een man huilt hoor maar ik heb hem nog nooit zien huilen. Mn vader ook niet, zelfs niet toen zijn vader overleed.

Huilt jouw partner wel eens?

  • Nee nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

Mijn ex huilde echt extreem veel. Ik denk dat hij dat deels deed om mij te manipuleren en een schuldgevoel aan te praten. Het absolute toppunt was de keer dat ik zonder hem iets met vriendinnen ging doen en hij bij thuiskomst bij mijn moeder zat te huilen :smiling_face_with_tear:.

3 likes

Hahaha omg gelukkig dat het je ex is. Ik zou daar echt wel een beetje op afknappen. Wat moet je moeder wel niet gedacht hebben. "Chesirecat doet iets met vriendinnen zonder miiiiiiijjj :cry: "

Weet niet hoe regelmatig je regelmatig vindt haha, maar wij huilen allebei minstens 1x per maand denk ik? (Ik nog wat vaker). Niet full blown jankbui maar wel even tranen in je ogen of klein beetje geëmotioneerd. Kan ook door positieve dingen! Ik vind dat heel normaal en fijn eigenlijk, dat hij dat ook heeft

3 likes

Ja. Hij is gewoon heel gevoelig en emotioneel, net als ik. Dus dan huilen we samen om een reclame. Vind het heel mooi dat hij dit (ondanks dat zijn vader dat eruit heeft proberen te slaan) zichzelf toestaat en zich veilig genoeg bij mij voelt om die emoties te kunnen tonen.

Denk dat we af moeten van “mannen huilen nooit”. Mannen hebben ook allemaal verschillende levels van emoties.

5 likes

Met een gezin in een huis van 90m2 wonen


  • Onverantwoord
  • Is wel heel klein
  • Mwah, kan net
  • Ruim zat
  • Jezus, hoezo durf je dit klein te noemen

0 stemmers

1 like