Stel je persoonlijke vraag #45

Heb wel gefriemeld met meerdere jongens/mannen, maar mijn vriend was mijn eerste echte en hopelijk ook de laatste haha. We zijn al best lang bij elkaar.

4 likes

Ja hier hetzelfde verhaal eigenlijk. Maar in mijn omgeving ben ik wel echt daarin een unicum.

Ja ik ook hoor!

1 like

Heb met deze omschrijving echt nog steeds geen idee wat het inhoudt;p

9 likes

Heb jij ook al van die monsterlijk grote takke spinnen in huis gehad?

• Ja, een enkele
  • Ja, meer dan 5
  • Ja, meer dan 10
  • Ja, ik woon in een spinnennest
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik las unicorn :smile:

1 like

Hoe meer hoe groter de range want ik werd lui :sweat_smile:

1 like

Normaal zit er hier 1 elke paar maanden maar afgelopen week had ik 5 van die mega beesten. Zijn er dit jaar meer grote spinnen dan normaal?

4 likes

Ik ga dit niet lopen jinxen dus geen stem van mij :sweat_smile:

10 likes

Dacht eerst dat dit over bedpartners ging

2 likes

Mega beesten :ok_hand:

2 likes

Van je teennagels kan ik het me nog voorstellen als iemand een ingegroeide teennnagel heeft maar je nagelriemen van je vingers knip je toch niet?! Hoe dan :open_mouth:

Hoevaak hoor jij sirenes in jouw buurt?

• Elke dag wel eens
  • Elke dag regelmatig
  • Een aantal keer per week
  • Een aantal keer per maand
  • Minder dan 1x per maand
  • Nooit?

0 stemmers

Ik woon redelijk dichtbij een vrij groot ziekenhuis dus wel regelmatig maar toen ik nog op het leidseplein woonde was het zovaak dat ik het zelf helemaal niet meer doorhad tenzij iemand anders me er op wees.

Hoor jij vaak geblaf van honden in jouw buurt?

• Ja
  • Nee nooit
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like

In New York voelde het na 2 dagen al als een soort van achtergrondgeluid. Ze bleven daar maar af en aan rijden.

3 likes

Ik vind de nederlandse ambulancr wel t chillst klinken. In belgie is hij een stuk scheller.

2 likes

Maar ik woon in de buurt van een politiebureau en ziekenhuis.

2 likes

Wel meerdere keren per week eigenlijk. Hier is Pippi superpopulair, heel veel kleine kinderen dragen kleding met Pippi erop etc. Mijn eigen dochter heeft ook een pyjama van Pippi Langkous.

Edit: sorry voor deze spuit 11 reactie, zie nu pas dat deze discussie al van gisteren is

2 likes

Heel weinig, 1 keer per maand denk ik. Ik woon in een klein dorp waar nooit wat gebeurt, alleen af en toe een ambulance.

1 like

Stories liken met het hartje onderin:

• Doe ik vaak
  • Doe ik soms
  • Doe ik nooit

0 stemmers

Ik doe dit vaak maar heb soms het idee dat ik de enige ben die die functie gebruikt (of mijn stories zijn zo kut dat niemand ze wilt liken :tipping_hand_woman:t3:)

2 likes