Haha dat wat jij zegt, dat bussen voorrang hebben bij het wegrijden binnen de bebouwde kom. Vaak auto’s die dat niet in de gaten hebben
Ja best gevaarlijk!
Ik zou in Utrecht sowieso heel erg uitkijken met bussen want die rijden daar echt levensgevaarlijk
In Amsterdam moet je uitkijken voor taxi’s maar in Utrecht zijn het echt de bussen
Ah ja, goed om te weten!
Ook voor de Amsterdamse bussen. Een paar weken geleden reed de bus waar ik in zat nog door rood En het lijkt wel alsof sommige chauffeurs dit werk als plan B doen na een gefaalde droom over racen op Zandvoort
Nou echt hoor!
Afgelopen week 2x net niet aangereden door een bus terwijl ik al op het zebrapad liep
Meeste moderne auto’s hebben geven de snelheid aan van de weg waarop je rijd. Zijn volgens mij ook gewoon veel mensen die graag langzamer rijden
En dat mag gewoon ook hè… Ik wil wel graag doorrijden maar als ze 70 gaan ipv 80 is dat niet verboden. Ik moet dagelijks over een ringweg waar het 70 is, daar mogen ook de brommobielen op die dan 45 gaan en niet te vergeten de tractor… Goed voor de geduldknop zeg maar 🫣
Ja ik vind het ook te irritant voor woorden, rij gewoon door
Ja echt vreselijk vooral die 45 km auto’s vind het zo raar dat die op 80km wegen mogen rijden…
ik heb alleen geen geduldknop helaas.
De keren dat ik op de weg op je foto rij, kan ik geen 100 rijden.
Terwijl de N36 inderdaad ook wel een groene strook heeft, maar daar wordt wel meer doorgereden
Niet verboden, wel heeeel irritant
Was het maar verboden
Elke ochtend de Wordle en Connections en meestal ook nog de mini crossword, is inmiddels een soort ritueeltje geworden
Ja ik denk dat 't verschil tussen die weg en de N36 is, dat bij de N36 op de hectometeroaaltjes de snelheid staat en bij deze weg niet. Hoewel t natuurlijk alsnog nergens op slaat want aan t begin van de weg staat gewoon een autoweg bord.
Ik ken dit alleen uit Only Connect (bbc quiz), niet als los spel. Leuk!
Zit ook in de slimste mens haha