Stel je persoonlijke vraag #46

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #45 - #5132 door Eddie.

Eerdere discussies:

Maar checken jullie dan consistent wie je verhaal bekijkt? Want ik heb weinig volgers en doe dat eigenlijk nooit (tenzij ik specifiek iets plaats met bepaalde kijkers in gedachten haha), kan me niet voorstellen dat een presentator met misschien wel duizenden volgers dat wel doet.

  • Ja
  • Soms
  • Nee, tenzij ik wil dat specifieke mensen het verhaal bekijken
  • Nee

0 stemmers

Zeg jij er wat van als iemand voordringt in de rij bijv. bij de kassa?

  • Ja, altijd
  • Nee,nooit
  • Ligt aan de situatie

0 stemmers

1 like

Welke sociaal media heb je?

  • Whatsapp
  • Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • Linkedin
  • Twitter/X
  • Pinterest
  • Tiktok
  • Youtube
  • Je vergeet er een namelijk…
  • Geen

0 stemmers

Als je in het vliegtuig zit, let je dan altijd op als de uitleg wordt gegeven over wat te doen in een noodsituatie?

  • Ja
  • Nee
  • Soms
  • Nog nooit gevlogen

0 stemmers

Ik heb het al zoo vaak gehoord maar soms denk ik dan van ‘maar weet ik écht hoe ik zou moeten handelen in nood, elke stap?’ en dan is het antwoord nee. En dan let ik wel weer een keer op. Vooral als ik bij de nooduitgang zit.

8 likes

Ik let wel op, weet niet of ik zou weten wat ik moet doen als er plots een noodsituatie is anders. Al weet ik niet of dat opletten dan helpt.

Maar ik vind het vooral gewoon heel asociaal voelen tegenover de stewards en stewardessen om iets anders te doen.

3 likes

Als het is goed wordt er gevraagd of je er comfortabel mee bent en krijg je extra uitleg. Echt goed als mensen dan aangeven nee dat wordt m niet en dan wel hun extra beenruimte opgeven.

Ze vroegen de vorige keer of ik zwanger was en toen zei ik nee en moest ik daar zitten. Helemaal niet meer info gekregen of vooraf vermeld ofzo, ik zag het pas in het vliegtuig zelf

2 likes

Het is aan mij wel eens gevraagd maar dat was ook gewoon ter plekke in het vliegtuig. Kwam er even iemand checken of we het oké vonden en iets van een hele korte uitleg. Verder niet iets vooraf volgens mij

4 likes

Ik kijk alleen of mn crush of voor wie de story bedoelt is kijkt.

15 likes

die uitleg/vraag krijg je vaak in t vliegtuig, maar volgens mij niet altijd inderdaad. Ik vind het wel goed/logisch als ze dat doen.

Stel, je komt een hond tegen in het buitenland waar je een tijd verblijft. Het is duidelijk een dier dat op straat leeft, en lijkt wat ziek maar is wel vrolijk en loopt rond. Na een paar weken zie je dat het minder goed gaat en besluit de hond naar de dierenarts te brengen. Hij blijkt 14 te zijn en kanker te hebben. Laat je de hond inslapen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik luisterde net een podcast die hierover ging.

Mensen met kinderen die oud genoeg zijn om vrienden te hebben, heeft jouw kind een vriend(in)/klasgenoot//speel genoot die jij persoonlijk echt heel irritant/niet leuk vindt?

  • Ja!!! Één specifiek kind
  • Ja! Meerdere kinderen
  • Mwah in matige mate
  • Nee geen last van
  • IK hEb hELeMaAl gEeN KiNd

0 stemmers

Zo ja, vind jouw kind dat/die kind(eren) wel leuk?

  • Ja die heeft geen idee van mijn haat
  • Nee die vind het ook geen leuk kind ook al spreken ze dus wel af

0 stemmers

1 like

Dit is echt te weinig informatie, wat is minder goed?
Eet en drinkt hij nog, loopt hij rond, hoeveel energie heeft hij?

Ik zou het wel heel moeilijk vinden om een hond in te slapen als het verder nog ok gaat.

5 likes

vingerkootje om je kookwater voor rijst af te gieten

  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Aziatisch
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Aziatisch
  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Europees
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Europees
  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Afrikaans
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Afrikaans
  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is zuid Amerikaans
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is zuid Amerikaans
  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Oceanisch (?)
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is Oceanisch
  • heb ik meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is noord Amerikaans
  • heb ik niet meegekregen vanuit huis en mijn culturele achtergrond is noord Amerikaans

0 stemmers

hoe vaak at jij thuis Indisch en/of Indonesisch?

  • ik ben indo, indisch, of indonesisch en/dus vaak/regelmatig
  • ik ben indo, indisch, of indonesisch maar niet vaak/regelmatig
  • ik ben indo, indisch, of indonesisch maar nooit
  • vaak
  • regelmatig
  • soms
  • zelden
  • nooit
  • ik heb uberhaupt nog nooit indisch of indonesisch gegeten

0 stemmers

2 likes

Indonesisch wel regelmatig, indisch nooit

2 likes

oh hoe dat zo? voor de meesten is dat juist bijna altijd andersom denk ik!

1 like

image

Is gewoon een van de belangrijkste levenslessen die er zijn.

16 likes

echt zo veel chiller dan mililiters en grammen en kopjes afmeten :yellow_heart:

4 likes