Stel je persoonlijke vraag #46

Ja blijkbaar was het originele boek ook echt waus! Laatst was er echt een goede aflevering over bij de podcast if bpoks could kill!

2 likes

Ligt eraan of ik het een sympathieke winkel vind ja of nee. Mijn lokale boekwinkel heeft honderd procent mijn loyaliteit. Dus daar probeer ik al mijn boeken te kopen (niet dat ik veel boeken koop). Maar als ik geen sympathie voel voor een bepaalde zaak, dan zou ik het product eerder online kopen.

4 likes

Ja stom is dat. Ik koop sinds we hier wonen drogisterijproducten alleen als ik het echt direct nodig heb in de winkel. Prijsverschil tussen de winkel- en onlineprijs is echt groot

1 like

Ik zag dit voorbij komen op facebook en de reacties waren nogal verdeeld. Dus ben benieuwd wat jullie vinden.

Het antwoord van dit kind is:

• Goed
  • Fout
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Hadden ze het beter moeten formuleren.

30 likes

Ja mee eens. Maar veel mensen vinden het toch fout. En een grote groep die zegt dat dit een horloge is en geen klok??

5 likes

Hoe is dit een horloge? :flushed:

26 likes

De vraag zo alleen met het antwoord is goed. Tenzij er bovenaan staat dat alles over een analoge klok gaat.

3 likes

Geen idee hoe ze het in het Engels noemen, maar hier leren we kinderen actief het verschil tussen analoog en digitaal klokkijken.
Dus het zou er bij de vraag al bij staan. Of het kind vult de bestaande tekening van de analoge of digitale klok aan.

8 likes

Ik heb discalculie waardoor ik een analoge klok maar een moeilijk ding vind. Dus ik keur deze goed.

Hahah huh, ik zou eerder denken dat het een wekkerradio is.

20 likes

Van welke politieke partij(en) ben je tot nu toe campagne-uitingen zoals posters, spotjes, flyeraars, enz. tegengekomen? Buiten algemene (voorgedrukte) verkiezingsborden of eventuele eigen partij-dingen om.

• VVD
  • D66
  • GroenLinks/Partij van de Arbeid
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • FvD
  • Partij voor de Dieren
  • ChristenUnie
  • Volt
  • JA21
  • SGP
  • Denk
  • 50+
  • BBB
  • Bij1
  • NSC
  • Overig
  • Niets van dit alles en ik woon in Nederland
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

Ben je lid van een politieke partij of vakbond?

• Ik ben lid van allebei
  • Ik ben alleen lid van een vakbond
  • Ik ben alleen lid van een politieke partij
  • Ik ben van allebei geen lid

0 stemmers

2 likes

Weet jij wat een vakbond is?

• Ja
  • Nee eigenlijk niet

0 stemmers

Een collega van me wist niet wat een vakbond was? Echt zo wereldvreemd

1 like

Van bij1 kreeg ik een gratis buskaartje!

7 likes

Haha ik ook maar ik heb het idee dat een wekkerradio al helemaal niet bekend is bij de nieuwe generaties, jonge kinderen
Ik ken niemand meer die een wekkerradio heeft.

Een wekkerradio

• Heb ik niet en heb ik nooit gehad
  • Wel gehad maar nu niet meer
  • Heb ik nu

0 stemmers

2 likes

33 likes

Ik hoor dat geluid meteen weer, ging echt door merg en been

16 likes

Ik heb een wake up light, met wekker en radio functie, dat telt wel als moderne wekkerradio toch.

Toen ik mijn zwemdiploma c had gehaald mocht ik een cadeau uitzoeken en ik zei dat ik graag een wekker wilde. Mijn moeder had een ouderwetse bellenwekker gekocht. Intense teleurstelling want blijkbaar had ik een wekkerradio in gedachten. Dat vond ik als 8 jarige echt heel cool, want toppunt van volwassenheid vond ik dat :joy:

4 likes

Volt heeft echt te veel geld in hun truien geĆÆnvesteerd. Zie ze overal

1 like

Hmm volgens mij ooit heel ff zo’n ding gehad maar ik wist niet eens hoe ik het alarm enzo moest instellen. Ook zo in your face die rode letters op zo’n wekkerradio als je 's nachts wakker wordt. Dat ding hebben mn ouders volgens mij nog steeds :dizzy_face: het kan ook echt PIEP PIEEP PIEP PIEEEEP gaan. Soort brandalarm.

2 likes