Stel je persoonlijke vraag #46

Ik was gewoon echt een in een messy fase. Enige waar ik spijt van had is dat ik de aandacht van mijn ex verloor. Was wel 19. Achteraf vind ik het wel echt lelijk gedrag van mezelf want hij verdiende dat niet en ik had hem gewoon moeten vertellen dat ik hem niet zo leuk vond.

Edit: Ergste was dat mijn vriendinnen dit ook allemaal prachtig vonden omdat ze hem niet leuk vonden.

7 likes

Twee jaar!! hahaha ik heb nog allemaal voicememo’s van hem dat ie dronken inspreekt dat “als ik hem wil vergeven hij daar wel voor open staat” en “hij nooit vergeten is wat wij hadden” blablabla. Ik luister ze regelmatig terug om erom te lachen

10 likes

Hahaha ik wilde deze scène delen toen @Shaaar het over keramieken had en toen ging ik het opzoeken op YouTube en bedacht ik me waar de film (ghost, red.) ook al weer over ging en toen kreeg ik al die :sparkles::sparkles: emoties :sparkles::sparkles: en heb ik het maar even gelaten :joy::joy::joy:

3 likes

2 rare situaties. 1 was de liefde gewoon op en ik had hem ook al eens betrapt op contact met een ander, maar het was een goede jeugdvriend en mn tweede relatie en mn eerste relatie was wel abusievelijk, dus in deze voelde ik me fysiek heel veilig. Wilde hem niet kwijt daardoor, maar was ook niet meer verliefd ofzo. En ik was jong (19 ook) en het was wel spannend met een ander. Wel spijt van dat ik niet eerlijk was en het niet gewoon afkapte, geen spijt van de daad ofzo. Nog 7 jaar een relatie gehad met degene met wie ik vreemd ging.
Daar had ik een open relatie mee het laatste jaar, hij had al 5 anderen gehad, ik maar 1, maar diegene kreeg ik wel gevoelens voor en ging ik toch mee door ondanks de afspraken die we daarover hadden dus mag je ook wel rekenen als vreemdgaan.
Nu 10 jaar samen met die man. Dus ook geen spijt.

Dus ja er zit wel een patroon in hoe ik dat heb gedaan. Ik geef gewoon liever niet op wat ik heb voor ik wat nieuws heb ofzo denk ik. Egoïstisch van me, maar geen spijtgevoelens bij ofzo.

8 likes

Had gestemd op de eerste, maar heb mn stem weer weggehaald want heb er helemaal geen spijt van tbh. Zou het nu nooit meer op die manier aanpakken, maar goed ik was 16 ofzo.

Naar aanleiding van dit filmpje, waarin iemand zegt 31 keer klaar te zijn gekomen voor haar 31e verjaardag (mad respect :joy:). Hoe vaak ben jij (ongeveer) maximaal in een aaneengesloten sessie klaargekomen? Telt niet als je tussendoor slaapt of iets anders doet.

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • 6x
  • 7x
  • 8x
  • 9x
  • 10x
  • 11-13x
  • 14-17x
  • 18-25x
  • 26-30x
  • 31-40x
  • Meer dan 40x
  • Ik kom niet klaar met seks
  • Nvt

0 stemmers

Gebruikten jullie toen een of meer speeltjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Meer dan 40x hoe dan?

3 likes

Combo van speeltjes en partner.

2 likes
tmi antwoord

Nou, ja… :grimacing: het gaat meestal vrij gemakkelijk. Het is niet altijd zo.

2 likes

Ik vind 40 keer in een jaar al veel😂

8 likes

Vind ik geen tmi hoor! Ben wel heel benieuwd, wil je erover uitweiden?

1 like

Belgen, hebben jullie het nog droog?

• Nee
  • Ja
  • Ik ben geen Belg

0 stemmers

Niet elke Belg woont in West-Vlaanderen, maar ben de regen zo beu! Elke dag en altijd die regen.

2 likes

I know, de meesten van jullie kan ik wel verstaan.

5 likes

Ik wilde zeggen, ben @Eddie niet maar vroeg me af:

Voor de Belgen, woon jij in West-Vlaanderen?

• Ja
  • Neen

0 stemmers

1 like

:face_in_clouds: Hm…Als je hele specifieke vragen hebt wil ik ze wel beantwoorden via DM.

1 like

Tot welke stand ga je (meestal) met je satisfyer?

• 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10-11

0 stemmers

Je collega trakteert en je mag zelf een stuk afsnijden (maakt verder niet zoveel uit of het taart oid is). Ben jij er bewust mee bezig of het stuk wat je afsnijdt acceptabel is?

• Ja, ik snijd bewust een bescheiden stukje af
  • Nooit over nagedacht
  • Nee, ik snijd af waar ik zin in heb

0 stemmers

Ik word dan niet opeens extra bescheiden ofzo maar ik zou ook niet die taart doormidden jassen en zeggen schuif het er maar in :wink:

5 likes

“Doe mij maar een heeeeeeeeeeeel klein stukje” - dit haat ik altijd als mensen dat doen

35 likes