Stel je persoonlijke vraag #46

Genietingssssssss! Zo leukkk!

7 likes

Hahaha ja wauw ik vond het zelf een erg matige imitatie

1 like

Mm…mmmmmmm.mm…m

Voor foto’s verwijs ik je graag naar deze bron van de op 20 Nederlands mooiste en veelvoorkomende bomen. Wat is je favoriete boom (uit dit rijtje)?
Je mag 2 bomen uitkiezen.

• (Gert Ver)Hulst
  • Gewone Vlier
  • Berk
  • Els
  • Hazelaar
  • Beuk
  • Eik
  • Es
  • Populier
  • Wilg
  • Linde
  • Meidoorn
  • Appelboom
  • Vogelkers
  • Perenboom
  • Lijsterbes
  • Iep
  • Spaanse Aak / Veldesdoorn
  • Jeneverbes
  • %7^$657&& Grove Den

0 stemmers

Helaas doet de gevleugelde kardinaalsmuts niet mee.
image

6 likes

Aan de berk heb ik een hekel aan. Want dat is de grootste boosdoener van mijn hooikoorts

4 likes

Oh ik heb er nog een!

Na een bezoekje te hebben gebracht aan deze winkel, zeer correct geholpen te zijn en kennis te hebben genomen met het uitgebreide assortiment, zou ik deze zeker willen aanraden aan jullie.

11 likes

@Nysmn? :grimacing:

2 likes

Nee want deze beschrijving gaat duidelijk niet over TK Maxx.

9 likes

Nee verkeerde generatie

1 like

@Trivia?

2 likes

Godver jongens ik dacht echt dat ik hier iets deed maar niet dus

6 likes

Mag ik een hint? Verkoopt de betreffende winkel bakvormen?

5 likes

Ja @FrauHelga

15 likes

Ik heb er ook nog wel een:

Ging boodschappen doen. Was heel druk. Werd ook nog gebeld door een collega. Vond ik echt niet fijn. Snel opgehangen, doei oprotten!

4 likes

@Yzile ?

1 like

Of deze:

We gaan dit weekend een weekendje weg met de caravan maar ik heb vrijdag eerst een afspraak met m’n personal trainer dus nu kan ik pas zaterdag gaan en m’n man gaat alvast vrijdag met de kinderen. Wel jammer maar wil het niet zomaar afzeggen.

26 likes

Haha, die is wel heel makkelijk. @Ohappyday

10 likes

Sowieso @Nox

3 likes

Maar eten jullie wel eens bloemkool dan? Ik vind dat echt vies hè gatverdamme snap echt niet dat mensen dat eten walgelijk gewoon. Ik had het er nog met m’n vader over dat wij vroeger altijd bloemkool aten thuis echt waarom snap dat echt niet eet gewoon broccoli ofzo

85 likes

Ik ga helemaal stuk. Ik moet wel zeggen dat als iemand een nieuw account maakt ik snel door heb wie het is. Maar ik nu wel moest nadenken bij bepaalde post.

7 likes