Stel je persoonlijke vraag #47

Ah ja snap ik! Maar het is met een aantal vriendinnen wat drinken, cocktails, of cola haha, beetje kletsen, dat. Er komt verder geen familie.

2 likes

Ik had dit precies ‘tzelfde ahahahaha zo kinderachtig :joy:

2 likes

Ik zou een half jaar geleden nee gestemd hebben, maar sinds ik in het buitenland woon (en dus echt initiatief moet nemen in het zoeken van nieuwe vrienden) nodig ik echt iedereen en z’n moeder uit om samen leuke dingen te doen. Waarom niet? Als er leuke vriendschappen uit ontstaan super en anders heb je een leuke avond samen gehad en weer doorrrrr😄

27 likes

Superleuk idee vind ik, als ik zo’n uitnodiging krijg van iemand die ik aardig vind zou ik gaan!

3 likes

Nou iemand die jouw puni lasert kent jou wel heel privé :joy::joy:

6 likes

Ja, echt! Vond het wel spannend de 1e keer. Ze zei ik heb in de zorg gewerkt. Een vagina is voor mij hetzelfde als een oor. En toen was het goed haha

5 likes

Ik zou het dan weer eerder persoonlijk vragen omdat het dan “terloopser” kan lijken en via app is dan weer “meer officieel” in mijn hoofd. :grinning: Maar soit, ik vind dat je het gewoon moet doen als het je leuk lijkt, niks te verliezen toch. Het is niet alsof je een mega awkward vraag gaat stellen waarbij je bij een negatief antwoord nooit meer kan terugkeren.

1 like

@ZusjevanJoost Gewoon vragen. Ze is niet je dokter en je vraagt dr geen verkering. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Wat miss vervelend is maar verder geen ramp.

13 likes

dit inderdaad. als je mij zou vragen in deze setting, zou ik het superleuk vinden en en zeker (eventjes) gaan!

2 likes

Mijn moeder las Opzij maar was wel huisvrouw haha

@ZusjevanJoost ik ben vriendinnen geworden met degene die mijn vulva heeft gelaserd!!! Toen ik wat minder vaak begon te gaan (na sessie 6 ofzo ging ik pas weer na 2 maanden) hebben we eens koffie gedronken en afgesproken om de dag erna samen te gaan shoppen, dus ik zeg doen!

13 likes

Oh wat leuk!

1 like

gaan we vandaag de 5000 halen

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Heb jij Adidas samba, gazelle of spezial sneakers?

• Ja :open_mouth:
  • Nee :slight_smile:

0 stemmers

1 like

Nou ja, is geen excuus verder maar kun je uberhaupt nog iets kopen zonder dat je de wereld naar de tering helpt? Ik wist het trouwens niet :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ik had vroeger Gazelles, ik wist dit helemaal niet :fearful:

3 likes

Nee het is ook net pas in het nieuws gekomen, we wisten het allemaal niet!

@instantramen 5000 wat?

4 likes

Ik nam aan berichten in dit topic

Oja!

3 likes

Ik zat al naar het aantal leden te kijken en vond het te optimistisch van @instantramen

6 likes

Nee maar dat is omdat ik ze zo lelijk vind. Snap de hype niet, de meeste staan ze ook helemaal niet.

2 likes