Stel je persoonlijke vraag #47

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #46 - #5097 door Negativ.

Eerdere discussies:

3 likes

@Shaaar ik vond het ook logisch hoor, maar de manier waarop was zo ongemakkelijk.

1 like

Hoe gaat ie jongens?

  • Heeeeeel kut
  • Kut
  • Medium
  • T boeit me allemaal weinig
  • Uitslag naar mn hart
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

4 likes

@Roguee en @instantramen
Ik had vandaag de Ipsos na het stemmen, mijn stem op ‘ja, vandaag’ is alleen niet zichtbaar in het percentage van de poll.

1 like

Ik dacht dat de pvv redelijk dood was eigenlijk.

  • Ik ook
  • Ik zag dit wel aankomen

0 stemmers

Komt er überhaupt een regering?

  • Ja
  • Onwaarschijnlijk

0 stemmers

4 likes

2 % van ons zag dit aankomen

28 likes

Ik had wel verwacht dat ze groot zouden worden (op basis van de peilingen vooral) maar niet zo groot, daarover ben ik echt geschokt

35 likes

Ja ik dacht toch nog dat vvd, gl/pvda en pvv heel dicht bij elkaar zou liggen en dat vvd met 1 of 2 zetels verschil de grootste werd want dat zijn ze al tijden, en dat het erom zou hangen of links of pvv de tweede werd, en dat we dan gewoon heel boos zouden zijn dat de pvv zo populair bleef hoe krijgen ze het voor elkaar om de derde!!! partij te zijn alweeeeeer

Nou dit is nog een stuk erger allemaal :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

14 likes

Ja precies. Ik zag niet aankomen dat ze zó groot en daarmee de grootste zouden worden, maar wel dat ze het goed zoudem gaan doen. Niet dood iig.

10 likes

Niet gedroomd, wel superonrustig geslapen en veel wakker gelegen

30 likes

Het was een vrij realistische droom over de verkiezingsavond, maar helaas is die realiteit een nachtmerrie :sob:

3 likes

Avocado is

  • Fruit
  • Groente

0 stemmers

5 likes

Een vrucht.

3 likes

Smerig

12 likes

Ik weet dat het fruit is maar eet het als groente

6 likes

Eigenlijk fruit net als tomaten, paprika, aubergine, pompoen, komkommer, bonen, erwtjes, olijven en maïs.

3 likes

HEH?!?! KOMKOMMER?!
Ja doeiii!

1 like

Even serieus… vinden jullie op jezelf wonen nou echt leuk?

  • Ja heerlijk! Love it!
  • Een beetje
  • Nee klotezooi! Na het werk thuiskomen en dan die tering boodschappen en klote klusjes doen.

0 stemmers

download (7)

2 likes

Ik hou superveel van mijn gezin maar als ik kon ging ik zo weer alleen wonen

14 likes

Love it maar al dat gekook en gehuishoud elke dag is wel vermoeiend enn ik heb mijn moeder echt niet genoeg gewaardeerd in de tijd dat ik bij haar woonde en soms mis ik het ook gewoon elke avond met haar films en series kijken en smiddags samen de hond uitlaten en dat elke dag opnieuw. Was echt supergezellig thuis!

36 likes