Stel je persoonlijke vraag #48

Haha ik ken nog wat artiesten uit dat rijtje maar de titels zeggen me niks

Het liedje van Joost heb ik ook nog niet gehoord, dat is wel knap hè :wink:

1 like

Kan niet kiezen

2 likes

Ik heb stats.fm en heb ooit een keer een paar euro betaald voor premium en het is echt fantastisch. Je kan precies zien hoeveel je geluisterd hebt, wat je topartiesten, albums nummers waren van elke periode, statistieken per artiest en als je vrienden toevoegt krijg je per artiest ook een soort klassementje met hoeveel iedereen het geluisterd heeft. Voor veel mensen vast oninteressant maar het is echt een van m’n favoriete apps

4 likes

Jaa same! Ik heb ook Last.fm pro, en ik probeer mezelf nu steeds te “verslaan”, door elke week meer te luisteren. Hij geeft dan aan “new peak”, en hoeveel je ten opzichte van de week ervoor hebt geluisterd. Echt sad eigenlijk haha, maarja ik vind het leuk

3 likes

Jaaa, heb dit ook sinds twee jaar herontdekt en heb voor eeuwig spijt dat ik mn account van toen ik tiener was heb verwijderd.

2 likes

Oh nee wat zonde :sob: ik ben pas vrij laat spotify gaan gebruiken, had me zo leuk geleken om dat allemaal terug te kunnen zien

1 like

Op mijn werk wordt regelmatig live muziek gemaakt!

2 likes

Droogt bij jullie ook precies dit stukje haar slecht op en ziet het er vaak pluizig, met gekke golven en/of vettig uit?

  • Ja
  • Nee
  • Soms
  • ?

0 stemmers

1 like

Heb je dik haar? Ik herken het wel. Daar moet ik altijd goed fohnen.

Ik was bij de fysiotherapeut, daar heb ik al volgens mij 9 behandelingen gehad. Gewoon een lieve, aardige vrouw, we hadden het over onze tuin, en ik vertelde wat er dan nog eigenlijk allemaal aan moest gebeuren. Ze zei dat haar man graag zou kijken en helpen en dat hij dat leuk vindt en er verstand van heeft . Maar omdat je toch in een professionele setting blijft zei ik, “is goed ik laat het je volgende week weten!” We wonen maar 3 km van elkaar af.

  • Ja leuk toch
  • Nee ik zou dit gescheiden houden
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik zou dit sowieso liever gescheiden houden en blijf ook graag ver weg van mannen die ergens verstand van hebben en wel even komen helpen

24 likes

Oh dat klinkt leuk! Ik heb de app airbuds. Is denk ik wel minder uitgebreid, want dan zie je eind van de week weekoverzichten en eind van het jaar wel een jaaroverzicht. Maar je kan dan ook zien wat je vrienden luisteren. Ook onzinnig, maar wel leuk

2 likes

Ja ik snap je, maar ze liet foto’s van hun tuin zien en die zijn echt mooi ik zie er in die zin niks fouts in. Ik weet ook zeker dat zij dat alleen maar goed bedoelt. Maar ja toch direct had ik al een dubbel gevoel erover.

1 like

Ik zou dan wel duidelijk afspreken (als je ja zegt) wat het je gaat kosten en dergelijke

Wij hadden vorig jaar iemand die kwam de tuin op orde brengen, bracht de vrouw mee die werkelijk niks deed maar we konden wel dubbel uurtarief aftikken

2 likes

Nee helemaal niet, de rest van mijn haar is binnen een uurtje droog en dit stuk voelt dan nog 2 uur klef aan :grimacing: de rest is ook stijl en dit golft en het is altijd als eerste weer vet

1 like

Ik heb op nee gestemd, maar dat wil ik wel toelichten. Ik zou de kennis wel serieus nemen, hij of zij is natuurlijk afgestudeerd. Maar als deze persoon zoals een hoop andere (niet iedereen, maar mijn ervaring is dat een hoop wel zo zijn) de hele tijd gaan mekkeren over mijn eventuele slechte gezondheid zou ik wel een wenkbrauw optrekken ja.

1 like

Wat bedoel je precies met trekken, als in laden of ermee rondparaderen?

1 like

Dik =/= slechte gezondheid.

2 likes

Haha ik vind deze wel leuk, want ik ben hier echt heel hypocriet in. Maar een longarts zou ik niet serieus nemen, andere artsen wel :sweat_smile:

1 like

Maar als ik het me goed herinner is jouw eetpatroon niet heel gevarieerd en gezond toch? Dus daar zou dan toch een kern van waarheid inzitten?

2 likes

Misschien twee keer wassen? Of ik pak ook nog wel eens extra shampoo om vanaf de onderkant/achterkant in te zepen, dan heb ik er minder last van

2 likes