Stel je persoonlijke vraag #48

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #47 - #5137 door Kiwi.

Eerdere discussies:

2 likes

Wooho

4 likes

Ben jij nu (zondagochtend ~10:30) al uit bed en aangekleed?

  • Ja in een outfit die ik ook buitenshuis zou dragen
  • Ja maar in een outfit voor thuis
  • Nee ik lig nog in bed

0 stemmers

Wel buitenshuis maar niet naar mijn werk haha

2 likes

Ik ben al een halve dag wakker en het huis al uitgeweest

3 likes

Nog in bed, maar in Londen dus 09.30, thuis zou ik er wel uit zijn meestal.

2 likes

Uit bed maar op de bank in m’n pyjama. Aangekleed wil ik het niet noemen

7 likes

In badjas voor de kaptafel dood voor me aan het uitstaren.

3 likes

Als er vrienden op bezoek komen bij je thuis waar gaan jullie dan meestal zitten?

  • In de woonkamer
  • In de keuken/aan de eettafel
  • Anders
  • N.v.t.

0 stemmers

Bij 1 vriendin zitten we altijd aan de keukentafel en ik vind dat helemaal niet chill, tenzij je natuurlijk een etentje geeft.

1 like

In sportkleding!

3 likes

Als we gewoon gaan chillen/kletsen etc. dan in de woonkamer op de bank, maar we doen regelmatig ook een bordspel en dan zitten we wel aan de eettafel.

Bij een vriendin zitten we inderdaad altijd aan de eettafel en dan heb ik soms zo’n houten reet aan het einde haha en rugpijn omdat ik soms op de tafel leun na lange tijd.

5 likes

Of in de zomer buiten/tuinkamer

2 likes

Ja als je iets actiefs doet aan de eettafel vind ik het een ander verhaal. Maar als altijd alles aan de eettafel moet dan krijg ik het gevoel alsof ik in 1 of ander praatprogramma zit en we 50+ zijn.

15 likes

Haha ja ik snap die associatie wel ja :sweat_smile:

4 likes

@Ikbeneenkonijn ga je ook nooit in zelf in chillkleding bij vrienden op bezoek dan? :scream:

4 likes

Nee. En eigenlijk kleed ik me sowieso wel “echt” aan voor ik naar buiten ga. Kan wel een simpel jurkje en legging zijn maar niet in mn joggingbroek. Zat na het stellen van de vraag wel na te denken en het is wel grappig dat ik dit echt niet doe want op de basisschool dacht ik dat ik Mel C was en ging ik wel in mn knal groene joggingbroek naar school :laughing: maar ik vind chill kleren echt iets voor thuis. Kan me ook niet herinneren dat vrienden in dat soort kleren bij mij aankomen of andersom, dat ik daar kom en ze hun chill kleren aan hebben.

7 likes

Ik zit nu in pyjama te werken. Straks maar ff omkleden, want broer komt langs

2 likes

Heb jij ĂĽberhaupt chillkleren in huis?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

ja lekker bij je vrienden thuis :crazy_face: zeker als je gewoon daar blijft, zo lekker om comfy te kunnen eten en op de bank te hangen.

ga je ook nooit in een trainingsbroek + trui of t shirt boodschappen doen of vind je alleen echt zacht stof joggingsbroeken onder chillkleding vallen?

5 likes

Ik zou echt niet kunnen leven zonder chillkleding. Heb een hele la aan joggingsbroeken. Als ik in een pyjama zit voel ik me dan net weer alsof ik zo naar bed moet.

@kali vind jij een trainingsbroek chill zitten dan?

6 likes