Haha nee dat dan weer niet.
Mijn man zegt dat dus ik denk misschien is er verband in regio
Is dat misschien het zelfde als âik ben aangeredenâ voor âik ben aangekomen/gearriveerdâ haha
Ik wel! Maar eten aanhalen ken ik niet haha.
Oh grappig! Ik had het nog nooit iemand horen zeggen
Aangereden is weggereden, niet aangekomen haha!
Aangereden word toch ook wel is gebruikt met ik ben er om 6 uur?
Ik zeg âik ben net / om 6u aangeredenâ dus dan ben ik nog onderweg en nog niet op mân eindpunt aangekomen.
Dat weet ik, ik had het nog over in doen
Hebben jullie ook weleens dat je onbewust liedjes mee zingt maar dat het eigenlijk allemaal gibberish is? Wanneer je dan de tekst van een liedje opzoekt realiseer je je dat er echt geen hol klopte van wat je zong. En ook dat je heel veel stukken eigenlijk alleen maar een beetje invult a la treble haha.
- Ja dit heb ik
- Nee dit heb ik niet
- Soms weleens
- Alleen met liedjes die niet Engels en niet Nederlands zijn
0 stemmers
Net alsof je bent aangereden en dus een ongeluk hebt gehad
Ja, net als dat je zegt ik kom 6 aangereden. Net alsof je dan al weet dat je aangereden gaat worden door een ander voertuig
stel je maakt vier boterhammen, bijv twee met kaas en twee met worst, hoe eet je deze?
- Eerst de kaas en dan de worst (of andersom)
- Kaas worst kaas worst (of andersom)
- Ik zou nooit 4 boterhammen eten en kan me niet verplaatsen in deze poll
0 stemmers
eigenlijk nog anders. ik zou eerst een van allebei eten, dan bepalen welke het lekkerst is, en daarmee eindigen
Oh ja slim!
Ik had dus een collega met drie puberzoons. En die waren, haar woorden âhelemaal gek op meisjesâ en haar oplossing om zoenen, seks en tienerzwangerschappen te voorkomen was: âgewoon zeggen dat het niet magâ. Ja, want daar luisteren jongens van 15/16/17 wel naar. Ik snap niet dat je je kinderen niet gewoon goede (seksuele) voorlichting geeft. Ik vond het altijd heel gĂȘnant, maar ben blij dat mijn vader dat gesprek gewoon met mij aan is gegaan en anticonceptie voor me regelde (pil, condooms, altijd geld in huis zodat we desnoods konden kopen) op een gegeven moment. Ik weet zelfs nog dat hij een keer zei dat als ik wel zwanger raakte, ik gelijk naar hem toe moest komen en we samen een oplossing zouden vinden
Ik eet geen kaas
waarom niet
dat is toch niet relevant? ik eet geen kaas en worst maar je kan deze vraag toch toepassen op elk beleg