Ja in België krijg je feestdagen gecompenseerd als ze tijdens weekends vallen. Komende woensdag lekker thuis blijven en volgende week donderdag en vrijdag. Ik hou echt van de maand mei met al die feestdagen.
De grootste scam vind ik nog wel de jaarurensystematiek want ik moet een X aantal uren per jaar werken en somehow heb ik elk jaar negatieve compensatieuren. Ook dit jaar terwijl er meerdere feestdagen (koningsdag, bevrijdingsdag ben ik elk jaar vrij) in t weekend vallen. Hoe dan?! En nee, ik hoef geen uitleg maar wil gewoon even zeiken over dit onrecht
Ik wil gewoon nog wat feestdagen/vrij in september en oktober kunnen we daar niet wat op verzinnen
Vind jij even tot hier leuk?
- Ja
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
En de avondshow met Arjen Lubach?
- Ja
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
nou dit heb ik ook! Moet zo aan het einde van het jaar nog 2 volle dagen werken ter compensatie. Vind ik zooooo irritant!
Halloween?
Of gewoon alle christelijke feestdagen afschaffen en mensen daar die 8 (9-10? Geen idee) dagen voor teruggeven. Wel verplicht inzetten, zodat mensen vrij nemen. Ofzo
- Nee
- Anders
0 stemmers
Eerder soms
Ja goed idee, op zich. Want ik dacht eerst ja maakt eigenlijk helemaal niet uit maar voor scholen is het dan wel heel onhandig want wanneer is die dan dicht. Alhoewel zelf inzetbare vrije dagen wel ideaal zijn met studiedagen
Maar ik geef echt weinig om de achtergrond van een vrije dag dus an sich lijkt me een prima plan
Ja je houdt gewoon vakanties. In die periodes denk ik? Niet alle schoolvakanties zijn ook om die dagen heen gepland. Alleen de kerstvakantie.
Nu valt toevallig de meivakantie zo, maar dat is ook lang niet altijd zo.
Dus dan moet een school maar bepalen aan het begin van het jaar adhv personeel ofzo welke weekenden ze lang maken.
Ja idd! Deze maand praktisch iedere week een dag vrij🎉
Haha ja nou precies dit. Ik heb al bizar weinig vakantiedagen, maar er blijft amper wat over en begrijp het hele systeem niet
Ik heb gewerkt achter de bar
Lag jij vroeger als kind ook altijd stiekem Shock Doc en Reportage te kijken ‘s avonds laat als je eigenlijk moest slapen?
- Ja!
- Nee
- Kan ik me niet herinneren
- Ken ik niet
- Anders
0 stemmers
Wel deadliest catch
Ojaa!
Ja en sexcetera!!!
jaa hahaha!
En Temptation Island!
Ja en Deadline en Peter R. de Vries