Stel je persoonlijke vraag #49

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #48 - #5089 door Faded.

Eerdere discussies:

1 like

Wie ontvolg je eerder?

  • Iemand die heel veel post
  • Iemand die zelden iets post

0 stemmers

1 like

Als iemand zegt zullen we zo gaan/kan je zo even helpen, wat denk je dan dat die persoon bedoelt?

  • Nu meteen
  • Over 5-10 min
  • Over een half uur of langer
  • Op een nog nader te specificeren tijdstip

0 stemmers

1 like

In principe 5-10 minuten maar bij mensen die op mij lijken ‘nu meteen’ :joy:

16 likes

Als ik tegen mijn vriend zeg wil je zo gaan koken dan is de vertaling toch echt. Wil je nu gaan koken. Anders word ik hangry.

7 likes

Volgens de eigenaar van de kinderboerderij toonde de jongen geen enkele emotie.Een aantal konijnen ontsnapte aan de dood. Volgens de eigenaar van de kinderboerderij zou de jongen gezegd hebben dat ze nog leefden omdat hij ze niet te pakken kon krijgen.

Komt het nog goed met dit kind (jonger dan 12)?

  • Ja komt nog goed
  • Nee over 10 jaar heeft Hoek van Holland een seriemoordenaar rondlopen

0 stemmers

1 like

Als dit jouw kind was

  • Dan sliep ie vanaf die avond in een instelling
  • Komt goed schatje

0 stemmers

2 likes

Er was laatst toch ook een nieuwsbericht over jongeren in appgroepen die dieren mishandelen en doden en de beelden met elkaar delen. En ik snap dat er dan gekeken wordt naar strafbare feiten maar je zou al die jongeren toch gewoon verplicht in therapie willen laten gaan. Want no way dat die zich gaan ontwikkelen tot gezonde weldenkende volwasseren.

5 likes

Nee dat zou mijn gedachte ook zijn. Wie weet staat ie ineens met een mes naast je bed :scream:

23 likes

ik moet ook zo vaak denken aan dat kind dat ooit een jaar of 10 geleden andermans hondje afpakte, het verdronk in de fontein en zei ‘en nu is hij dood’. ik ben echt benieuwd hoe het daar nu mee is want dat kind was toen ook echt 5 ofzo

4 likes

Dit doet me denken aan een kind uit de basisschool dat een konijn had vermoord en nu een hautaine milieuactivist is. Maar dat noem ik eigenlijk ook niet goedgekomen.

2 likes

Die heeft zichzelf zo een trauma gegevn dat hij nu de andere kant op geschoten is

5 likes

Vooroordeel: ik denk eerder dat het een hij was dan een zij

8 likes

Ja is een hij

4 likes

Ik vertelde dit gister tegen mijn vriend , en hij zei dat Michael Panhuis ( moordenaar Anne Faber) dit soort dingen ook deed als kind. Hij is met hem opgegroeid, het is niet een via via roddel ofzo. Ik vind dat kinderen die dieren mishandelen en/of doden onder toezicht moeten komen staan ofzo.

10 likes

Bij Moordzaken de podcast was er laatst ook al een zaak dat bij dieren begon en ook uiteindelijk mensen… vreselijk.

2 likes

Je heb een aantal verschillende chocolade repen, of een aantal verschillende snoepjes ofzo.

Wat doe je?

  • Ik eet welke ik het minst lekker vind als eerste
  • Ik eet welke ik het lekkerste vind als eerste
  • Anders

0 stemmers

Ik eet überhaupt alleen op wat ik lekker vind

37 likes

De minst lekkere smeer ik aan iemand anders aan.

7 likes

@Karl_Lagerfeld be like: ik gooi het in de vuilnisbak en giet er wasmiddel overheen.

14 likes